عضو شورای پژوهشی شبکه قرآن و امام جمعه سابق دماوند:
عضو شورای پژوهشی شبکه قرآن و امام جمعه سابق دماوند گفت: 9 دی تجلی روز عاشوراست لذا باید در زمان بروز اختلاف در جامعه باید از مراجع کسب تکلیف کرد.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۵۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

به گزارش روابط عمومی بسیج، حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی عضو شورای پژوهشی شبکه قرآن و امام جمعه سابق دماوند در همایش بزرگ 9 دی که در محل سالن الزهرا شهرستان برگزار شد با تاکید بر ایجاد بین وحدت ملت ایران گفت: دشمن در مقابل جمهوری اسلامی ایران استادگی کرده تا این کشور را از میان بردارد.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران زخم خوده و با کینه‌هایی که دارند تلاش می‌کنند در مقابل سرافرازی ملت ایران ایستادگی کنند و نام ایران را از صفحات تاریخ حذف کند و در این راستا تمام راهکارها را از جنگ سخت تا جنگ نرم تجربه کردند اما هر بار با شکست مواجه شدند اما با این حال دست از تلاش بر نداشته است.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به همت و همراهی جوانان این مرز و بوم 8 سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و به پیروزی رسید و به برکت این پیروزی ایران به عنوان 10 کشور دارای انرژی و قدرت هسته‌ای جهان یاد می‌شود و از جمله معدود کشورهایی است که دارای فناوری نانو می‌باشد و این فناوری به دست جوانان این کشور ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام علاءالدینی گفت: فناوری نانو در دنیا می‌تواند انقلاب ایجاد کند و این فناوری تنها در سایه ایستادگی و پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به دست امده است اما با این حال دشمن دست از دشمنی با ایران برنداشته است و با جنگ نرم وارد میدان شده و ارزشهای ملت‌ایران را نشانه رفته است.

وی افزود: چادر زنان این کشور و نماز شیعیان که بازدارنده از فحشا و منکرات است از جمله ارزش‌های ملت ایران است که در کل دنیا مطرح است لذا دشمن برای مقابله با این ارزش‌ها بیش از سه هزار کانال ماهواره‌ای که بیش از 200 کاال آن فارسی زبان می‌باشد راه اندازی کرده است.

وی تاکید کرد: کشور چین بیش از یک میلیارد و 300 میلیون نفر جمعیت دارد و تنها تعداد انگشت شمار شبکه به زبان چینی دارد اما جمهوری اسلامی ایران تنها 80 میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از 200 کانال ماهواره‌ای راه اندازی شده تا این بشقاب‌های سمی در پشت بام‌ها مردم قرار گیرد و جوانان این کشور را که در مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌اند تحت تاثیر قرار داده و مدیریت کنند.

عضو شورای پژوهشی شبکه قرآن گفت: بعد از هشت ماه مقاومت در برابر فتنه 88 دشمن بر روی فیلم ها و فرهنگ غربی برنامه ریزی کرد لذا تلاش امروز دشمن از جنگ سخت بیشتر است چرا که در جنگ سخت دشمن در مقابل این کشور قرار گرفت و مردم به این باور رسیدند که جنگ صورت گرفته است اما در دهه چهارم جنگ نرم هنوز برخی افراد در خواب هستند و آن را توهمی بیش نمی‌دانند.

وی تاکید کرد: دشمن هرگز آقایی و سروری جمهوری اسلامی ایران را قبول نمی‌کند لذا مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند که آمریکا بد عهدترین کشور دنیاست و این امر بارها ثابت شده است چرا که رئیس جمهور امریکا در آغازین روزهای سال با آغوش باز پیام صلح می‌دهد و در پشت پرده به دنبال ضربه به این کشور است بنابراین ملت ایران باید آگاه و هوشیار باشند.

وی ادامه داد: اختلاف سلیقه در هر جامعه ای وجود دارد اما این اختلاف سلیقه‌ها موجب نمی‌شود که در مقابل یکدیگر ایستادگی و مشاجره و قوانین کشور زیر پا گذاشته شود بلکه این اختلاف سلیقه‌ها همچون تکه‌های فرش هستند که در کنار یکدیگر تکمیل کننده هستند لذا در صورتی که راهکارهای قانونی از بین رود دولت‌ها نیز از بین خواهد رفت.

حجت‌الاسلام علاءالدینی گفت: ملت ایران و مقام معظم رهبری هشت ماه فتنه را تحمل کردند اما در روز عاشورا مشاهده شد که به اعتقادات مردم نیز اهانت می‌شود بنابراین ملت با بصیر ایران وارد میدان شده و عاشورا و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

وی در پایان تاکید کرد: طبق آیات قرآن در صورتی که در جامعه اختلافی پیش آید باید از مراجع کسب تکلیف کرد پیامبران و امامان فرستادگان خدا بر روی زمین هستند و در زمان غیبت ولی امر مسلمین مرجع شیعیان است.

ارسال نظرات