کارشناس مسایل سیاسی:

غربگرایان بیش از 10 سال برای فتنه 88 برنامه ریزی کرده بودند

کارشناس مسایل سیاسی گفت: درسال 88فتنه ای برپا کردند که نتیجه برنامه ریزی بیش از 10سال طرفداران خروج از حاکمیت و غربگرایان انحصار طلب بودکه می توان گفت این حرکت کودتا و جنگ احزابی بود.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۵۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش روابط عمومی بسیج ، علی عباسی کارشناس مسائل سیاسی در نشست روشنگری به مناسبت گرامیداشت 9 دی با اشاره به اینکه برخی از افراد درسایه شجاعت امام خمینی (ره) در کشتی انقلاب سوار شدند گفت: این افراد پس از امام و با توجه به اینکه به برخی از آرزوهای دنیوی دست نیافتند شروع به تحریف برخی از نقاط عطف انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: این گروه که البته سهم کوچک خود در انقلاب را بزرگ جلوه داند و با لطایف الحیلی خود را به عنوان استوانه انقلاب جا زدند و به نوعی در همه فتنه های کوچک و بزرگ بعد از رحلت امام خمینی (ره) ایفاگر نقش بودند، مطرح شدن موضوع تقلب درآستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اولین بار توسط یکی از این افراد مطرح شد افرادی که تمامی ایمانشان در این است که همیشه منافع آنها تامین شود وگرنه هر انتخاباتی که میل آنها برنتاباند غیر دموکراتیک است.

وی خاظر نشان کرد: این گروه بعد از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همه ادبیات امام خمینی (ره) را تحریف کردند به طور مثال برای واژه های قرآنی مستضعفین ،عدالت و استکبار و... ادبیات جدیدی را که در راستای انحراف مسیر مورد نظر امام بود تراشیدند با رواج واژه های قشر آسیب پذیر ،توسعه و قدرت‌های بزرگ اهداف انقلاب اسلامی را کوچک کردند ،در همه تاریخ انقلاب اسلامی هرگاه تنشی داخلی به وجود آمده است رد پای این گروه پیداست.

عباسی با اشاره به نقش تخریب گر نفوذ استکبار در فروپاشی شوروی سابق و ارایه تحلیلی از این موضوع ،افزود: هیچ نفوذی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی بدون حضور و زمینه سازی برخی از افراد غرب گرا ی داخلی رخ نداده است که از مصادیق آن می توان به قضیه مک فارلین و یا نفوذ جاسوس سیا در چند سال اخیر به مهمترین دستگاه‌های اجرایی و یا نفوذ افرادی در قالب استاد و پژوهشگر در دانشگاه‌ها و مراکز علمی اشاره کرد و یا نفوذها و دزدی هایی اطلاعاتی که از رهگذر مذاکرات حاصل شد.

وی افزود: این گروه همیشه سروسرّی با بیگانگان داشته اند به طوری که درسال 88 با واسطه و یا احتمالاً بی واسطه خواستار تشدید تحریم های ظالمانه برای ملت ایران شدند. این طیف منافع فرزندان و افراد گروه شان را ارجح تر ازمنافع ملی دانسته اند به گونه ای که در قیافه متظاهرانه توسعه و پیشرفت برای کشور، مانع پیشرفت علوم نیز شدند.

وی تاکید کرد: این افراد در مغازه دانشگاهی خود پول پارو کردند و با افزایش بی رویه تحصیل کردگان در رشد بیکاری نقش ایفا کردند، برای این تمامیت خواهان سود در همه اشکال سیاسی و اقتصادی آن از هر چیزی مهمتر بوده و هست البته از معتقدان به افکار لیبرالی انتظاری جز این نیست چون در این مکتب فکری هدف هر نوع روش مکارانه و هر ابزار نامشروع را توجیه می کند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اشرافیگری و رواج مصرف گرایی از رفتار های نامشروع این عوام فریبان بودکه افراد ضعیف النفس را به اختلاس ها ودور زدن قانون و شرع رهنمون ساخت بطوری که بسیاری از مدیران دست پرورده این طیف، آلوده کسب مال نامشروع و غیر قانونی شدند، اینان زمانی خفقان را به حدی رسانده بودند که اجازه انتشار نشریات منتقد را هرگز نمی دادند و با رقیب تراشی مصنوعی در انتخابات همیشه پیروز می شدند و هرگاه که برنامه ریزی هایشان به هر دلیلی نتیجه مورد نظر شان را نمی داد سخن از تقلب می زدند.

وی در پایان با اشاره برخی از فتنه های تاریخی صدر اسلام، فتنه های بعد از انقلاب اسلامی را برنامه ریزی برخی از افراد داخلی و استکبار دانست و افزود: درسال 88فتنه ای برپا کردند که نتیجه برنامه ریزی بیش از 10سال طرفداران خروج از حاکمیت و غربگرایان انحصار طلب بودکه می توان گفت این حرکت کودتا و جنگ احزابی بود که در آن طیفی از اضداد دور هم جمع شده بودند تا به زعم خودشان طومار انقلاب اسلامیِ در حال رشد و طرفدار مظلومان جهان را در هم پیچند امّا این نکته را متوجه نبودند که ناخدای این کشتی حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای است که بارهبری داهیانه خودشان ریشه فتنه را برای مردم انقلابی آشکار خواهد ساخت، توجهات خاص امام حسین (ع) وروشنگری های رهبری و فرزندان دلسوز ایران اسلامی وحضور خودجوش مردم فهیم در روز 9دی حماسه ای آفرید که درتاریخ ماندگار شد.

این کارشناس مسایل سیاسی تبیین و روشنگری را در همه حال ضروری دانست وافزود: حماسه حضور در روز 9دی 88 نشان دادکه مردم انقلابشان را به همان شکلی دوست دارند که حضرت امام خمینی (ره) آن را بنیان نهاد و حاضر نیستند دست از ولایت بکشند.

ارسال نظرات