رئیس اتحادیه پوشاک کرج گفت: همایش عفاف و حجاب با حضور اعضای اتحادیه پوشاک کرج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۵۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،میراسماعیل صدیق رئیس اتحادیه پوشاک کرج خبر داد: همایش عفاف و حجاب با حضور اعضای اتحادیه پوشاک کرج برگزار می‌شود.

همایش

رئیس اتحادیه پوشاک کرج با بیان اینکه این همایش مختص به بانوان در صنف پوشاک است، افزود: در همایش استفاده از البسه متحدالشکل برای بانوان شاغل در واحدهای صنفی پوشاک مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش به نکاتی مانند آرایش بانوان و پخش موزیک در واحدهای صنفی اشاره می‌شود، ادامه داد: این همایش برای نخستین بار در استان البرز برگزار می‌شود.

صدیق با بیان اینکه در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس مرکز رسیدگی به مساجد البرز و سرهنگ صفایی، رئیس پلیس آگاهی البرز سخنرانی می‌کنند، ادامه داد: این همایش در 14 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه پوشاک کرج با اشاره به اینکه 500 نفر در این همایش شرکت می‌کنند، بیان کرد: نظیر این همایش در کشور برگزار نشده است.

وی با بیان اینکه در این همایش حفظ شئونات توسط بانوان فروشنده مطرح می‌شود، افزود: این امر در جهت ترویج حجاب اسلامی توسط اعضای صنف و تاثیرگذاری بهتر در جامعه است.

صدیق با اشاره به اینکه این همایش به صورت کارگاه آموزشی و مرحله نخست آن مختص به بانوان است، عنوان کرد: این همایش در جلسات دیگری هم برگزار می‌شود.


ارسال نظرات