مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان:

زنجان میزبان پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان از میزبانی این استان در مسابقات ورزشی منطقه ای کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۷۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: به منظور صیانت تندرستی جسمی و روانی و با هدف ایجاد فضای فرهنگی و ورزشی، حفظ و ارتقاء سلامت جسمی و روحی، ایجاد فضای با نشاط سازمانی، ایجاد روحیه ورزشکاری بین کارکنان، پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از 13تا 17 دی ماه برگزار می شود.

محمد رضا انصاری افزود: این مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز و با حضور استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، تربیت مربی، کردستان و همدان به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقه های ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در 4 منطقه برگزار می شود، افزود: تیم های برتر در هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه خواهند یافت.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه کلیه تمهیدات برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات انجام شده، تصریح کرد: مسابقه ی فوتسال در سالن کارگران و مسابقه والیبال در سالن بینش برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار