معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: هر کدام از این کشورها به نحوی با ملت ایران دشمنی می‌کنند و در این بین ماموریت فرانسوی‌ها این است که هنرمندان ما را به فساد بکشند و شخصیت آن‌ها را تباه کنند.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۷۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تقسیم‌کار سفارت‌خانه‌های مختلف برای نقوذ در اقشار گوناگون ملت ایران اظهار داشت: هر کدام از این کشورها به نحوی با ملت ایران دشمنی می‌کنند و در این بین ماموریت فرانسوی‌ها این است که هنرمندان ما را به فساد بکشند و شخصیت آن‌ها را تباه کنند.

وی افزود: تلاش آن‌ها این است که هنرمندان را از چشم مردم ایران بیاندازند و این رسالت فرانسوی‌ها است؛ اما جامعه هنری ما بیدار است و بسیاری از هنرمندان افراد بصیری هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ادامه داد: هنرمندان همانطور که تا کنون مسیر انقلاب، مردم، مقاومت و دفاع از آزادی را رها نکرده‌اند، هرگز زیر بار قدرت‌های سلطه‌گر نمی‌روند و سلطه‌پذیر نیستند.

سردار نقدی در پایان گفت: این جمله‌ای که در خصوص نقش فرانسوی‌ها گفتم صرفا یادآوری بود که توجه داشته باشیم دشمن کارهای زشت و پلید خود را پوشش دوستی و محبت انجام می‌دهد و چه بسا کسانی که سخت می‌توانند "نه" بگویند در شرایطی قرار بگیرند که کار از کار گذشته باشد.

 
 
منبع: دانا
ارسال نظرات