جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ خبر داد:
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: درمانگاه وردآورد تهران با حضور متخصصان مختلف در تاریخ ۱۴ و ۱۵ دی ماه در دبستان شهید ایمانی این منطقه برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۷۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، مسعود جهانگیری، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ درباره برپایی درمانگاه وردآورد تهران گفت: این درمانگاه چهارشنبه و پنج شنبه این هفته با محوریت دانشگاه علوم پزشکی ایران در مناطق کم برخوردار وردآورد تهران در یک دبستان آموزشی دایر خواهد شد.

 

وی ادامه داد: تقریبا هزار نفر از کودکانی که از طریق آموزش و پرورش، کمیته امداد، پایگاه بسیج و شهرداری معرفی می‌شوند در این درمانگاه خدمات دریافت خواهند کرد.

 

جهانگیری، با اشاره به اینکه در این درمانگاه تقریبا یک کاروان ۵۰ نفره از متخصصان کودک از بیمارستانهای حضرت علی اصغر(ع)، شهید فهمیده، خاتم الانبیاء و رسول اکرم(ص) حضور دارند، افزود: در کنار تخصص اطفال در درمانگاه وردآورد مشاوره زنان، مشاوره مادر و کودک، روانشناس، متخصصان داخلی و پزشکان عمومی فعالیت خواهند کرد.

 

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ خاطرنشان کرد که این خدمت رسانی به مدت دو روز در تاریخ ۱۴ و ۱۵ دی ماه از صبح تا ساعت ۱۵ در مدرسه شهید حجت الاسلام والمسلمین ایمانی وردآورد، خیابان امام حسین(ع)، کوچه توحید ارائه می‌شود.

 

جهانگیری، درباره انجام غربالگری بیماران در منطقه وردآورد نیز گفت: این فعالیت از قبل انجام شده و قرار است تا حدودا روزی به ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر خدمت رسانی انجام شود.

 
ارسال نظرات