کنگره‌ی همفکری بسیج دانش‌آموزی لرستان به هتاکی شیخ ارشاد واکنش نشان دادند

قوه قضائیه هتاکی مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان را بی جواب نگذارد

اعضای کنگره‌ی همفکری بسیج دانش‌آموزی لرستان در اعتراض به رفتارهای هنجارشکنانه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد لرستان بیانیه ای صادر کردند .
کد خبر: ۸۸۰۱۲۸۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش " خبرگزاری بسیج از لرستان " اعضای کنگره‌ی همفکری بسیج دانش‌آموزی لرستان در اعتراض به رفتارهای هنجارشکنانه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد لرستان ببیانیه ای صادرکرده است متن بیانیه به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ في‏ سَبيلِ اللَّهِ أَمْواتٌ بَلْ أَحْياءٌ وَ لکِنْ لا تَشْعُرُونَ

وکسانی را که در راه خدا کشته می شوند مرده نخوانید بلکه زنده‌اند ولی شما نمی دانید

چندی است که اجرای تئاتری موهن به شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب با عنوان «لیلی نام تمام دختران سرزمین من است» زخم کهنه‌ای را که از فتنه 88 بر دل امت حزب الله و خانواده‌های شهدا بود تازه کرد و باری دیگر ملت شهید پرور ایران و به خصوص لرستان را متاثر نمود.

درست زمانی که خانواده های شهدا و مردم لرستان در بهت اجرای چنین تئاتری بودند و منتظر عذرخواهی از سوی مسوولین استان تا شاید بتواند مرهمی بر این زخم باشد با نهایت ناباوری شاهد دفاع تمام قد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از این تئاتر موهن بودند. رئیسی که مثلا خود را از جرگه‌ی روحانیت عظیم‌الشان می‌داند ولی قطعا بویی از معارف عظیم اسلام ناب و مقام شامخ شهدا نبرده است .

حال اعضای کنگره‌ی همفکری بسیج دانش‌آموزی استان لرستان به نمایندگی از 160هزار دانش‌آموز بسیجی استان و با پشتوانه‌ی خون 36هزار شهید دانش‌آموز ضمن محکوم کردن این حرکت شنیع از قوه‌ی قضاییه خواستاریم که با مسببین این حرکت ضد ارزشی و توهین به مقام شهدا برخورد جدی را انجام دهد که ان شاءالله شاهد تکرار چنین مسائلی در هیچ نقطه‌ی این مملکت اسلامی نباشیم .

ما از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سوال داریم که آیا این اداره در استان لرستان می‌خواهد هویت فرهنگی و فکری قشر نوجوان و جوان را سمت و سو دهد؟! اداره‌ای که خود از همین قشر انقلابی انتقاد دریافت می‌کند!!!!

در آخر از خداوند متعال خواستاریم که تا آخر عمر هیچ یک از ما را شرمنده‌ی این شهدای عزیز و خانواده‌های محترمشان نکند؛ ان شاءالله

والسلام علی من اتبع الهدی

 
انتهای خبر /ز
ارسال نظرات