معاون عملیات فرمانده انتظامی استان

۱۰۸ متهم در طرح پاکسازی مناطق آلوده لرستان دستگیر شدند

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در پنج شهرستان لرستان با دستگیری ۱۰۸ متهم، خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۱۳۵۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش "خبرگزاری بسیج از لرستان" سرهنگ حسین نجفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : طرح مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز سطح خرم آباد همزمان در شهرستان های بروجرد، کوهدشت، الیگودرز و دورود، به مرحله اجرا گذشته شد.

وی افزود : در این طرح ماموران موفق شدند در نقاط از قبل شناسایی شده ۱۳نفر خرده فروش که در سطح محلات اقدام به فروش مواد مخدر صنعتی و سننتی می کردند دستگیر و حدود ۲۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر کشف کنند.

معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان با بیان کشف یک آشپزخانه فعال در تولید مواد مخدر صنعتی در شهرستان کوهدشت ادامه دادو عنوان داشت : در این طرح ۳۶ نفر معتاد متجاهر در سطح محلات دستگیر و ۱۲ خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه ۱۲نفر سارق در این طرح دستگیر شد، خاطر نشان کرد : طی این عملیات در مجموع ۱۰۸ متهم و مجرم دستگیر شد.

وی به دستگیری یک باند خودرو اشاره کرد وگفت : اعضای این باند،خودروهای تصادفی را در سطح شهر سرقت و با شگردهای خاص به فروش رساندند.

معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد : دو نفر از این باند دستگیر و شش خودرو از آنان کشف شده است.

سرهنگ نجفی با بیان این که پلیس، این آمادگی را دارد که نقاط آلوده استان را شناسایی کند، افزود : این طرح هابه صورت مکرر در سطح نقاط آلوده شهرستان و استان انجام می شود.

 انتهای خبر /ز
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار