اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با دریافت بیش از 13 هزار اثر برگزار می شود

معاون اجرایی و امور استانها بسیج رسانه کشور گفت : در جشنواره رسانه ای ابوذر 13 هزار و 500 اثر از سراسر کشور به دبیر خانه این جشنواره رسیده است.
کد خبر: ۸۸۰۱۳۶۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
به گزارش بسیج رسانه، "ابراهیم گرمابدری" معاون اجرایی و امور استانها بسیج رسانه کشور عصر شنبه در جمع اعضای بسیج رسانه شهرستان  های رامسر و تنکابن در رامسر همچنین با اشاره به شیطنت های رسانه ای دشمنان علیه نظام اسلامی ، افزود : رسانه ها باید به دنبال روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه باشند.


وی ادامه داد : دشمن هیچگاه از دشمنی با ملت ایران دست بر نمی دارد به همین خاطر ما باید به دنبال یک جبهه رسانه انقلابی باشیم.


معاون اجرایی و امور استانها بسیج رسانه کشور گفت : یکی از برنامه های دشمنان در این سال ها دو قطبی کردن کشور ماست و ما نباید درگیر جناح بندی ها باشیم.


گرمابدری ادامه داد : دشمن گاهی ما را گرفتار کارهای فرعی می کند تا از موضوعات اصلی غافل شویم به همین خاطر باید هوشیار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و سرباز ولایت باشیم.


وی با اشاره به فضای مجازی در کشور گفت : متاسفانه مشکلاتی در فضای رسانه ای کشور وجود دارد که آسیب شناسی شود ضمن اینکه باید با مردم صادق باشید.


گرمابدری از برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر در22دی ماه خبر داد و گفت : در این جشنواره 13 هزار و 500 اثر از سراسر کشور به دبیر خانه این جشنواره رسیده است.


معاون اجرایی و امور استانها بسیج رسانه کشور گفت : این جشنواره با محوریت دشمن شناسی، بصیرت افزایی، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف ونهی از منکر برگزار می شود.




انتهای خبر/

ارسال نظرات