خبرهای داغ:
امام جمعه آوج اذعان کرد: اگر نظارت عمومی در جامعه وجود داشت و بلافاصله صورت می‌گرفت، امروز مسئله فیش‌های نجومی به این شدت بزرگ نمی‌شد و ضربه‌های حیثیتی به نظام وارد نمی‌شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۳۶۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و تاثیر آن بر اصلاح و پیشگیری حقوق‌های نجومی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از تاثیرگذارترین اقداماتی است که در همه امورات جامعه باید بدان توجه شود.

وی تشریح کرد: بحث حقوق‌های نجومی یک موضوع یکطرفه نیست و هم دریافت‌کنندگان و هم پرداخت‌کنندگان در روند پیشبرد و یا جلوگیری از آن تاثیر گذار هستند.

امام جمعه آوج ادامه داد: اگر افراد به مسائل شرعی مقید باشند هرگز شاهد جریان‌هایی چون فیش‌های نجومی در جامعه نخواهیم بود.

هاشمی نظارت عمومی در میان همه مطلعین و مسئولین جامعه را ضروری دانسته و گفت: اگر نظارت عمومی در جامعه وجود داشت و بلافاصله صورت می‌گرفت، امروز مسئله فیش‌های نجومی به این شدت بزرگ نمی‌شد و ضربه‌های حیثیتی به نظام وارد نمی‌شد.

وی پیشگیری از اتفاقات را ضروری خواند و تصریح کرد: لازم است از این به بعد هم برای کارگزاران نظام وظیفه که وظیفه اجرائی و مسئولیت ویژه‌ای دارند و هم در پرداخت‌های که صورت می‌گیرد توجه بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه آوج تبیین کرد: فیش ها و آمارهای پرداختی باید به طور دقیق جمع آوری و برآورد شوند و در اختیار دستگاه‌های قضائی قرار داده شوند تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

هاشمی در خاتمه خاطرنشان کرد: باید هرچه زودتر اقدامات قاطع و لازم در احقاق و بازگرداندن اموال عمومی کشور صورت گیرد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها