خبرهای داغ:
با حضور پایوران وخانواده های آنان برگزار شد.
همایش بهداشت وسلامت با حضور پایوران ناحیه مقاومت بسیج سمیرم به همراه خانواده هایشان با موضوع مبارزه با بیماریهای عفونی برگزار شد
کد خبر: ۸۸۰۱۳۹۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم ،همایش بهداشت وسلامت در تاریخ 95/10/12با حضور پایوران ناحیه مقاومت بسیج سمیرم به همراه خانواده هایشان با موضوع مبارزه با بیماریهای عفونی برگزار شد. کارشناس مسئول مبارزه با بیماری عفونی در این جلسه اظهار کرد: طبق آمارهای ثبت شده در کشور حدود ۳۰ هزار نفر مبتلا به ایدز هستند اما تخمین زده می شود که این میزان به سه برابر این میزان برسد یعنی حدود ۱۰۰ هزار نفر در ایران مبتلا به ایدز زندگی می کنند.
 مصطفی صابری  با اشاره به اینکه درگذشته مردان بیش از زنان به این بیماری دچار می شدند، گفت: امروزه تعداد مبتلایان به ایدز در زنان افزایش چشمگیری یافته است .

صابری همچنین افزود:در ایران از طریق خون وفرآورده های خونی بیماری ایدز شروع شد وبعد از طریق تزریق با سرنگ های آلوده  توسط معتادان گسترش یافته است ودر حال حاضر 40 درصد ابتلا در ایران از طریق تزریق سرنگهای آلوده است  وباید در خصوص این بیماری از همان دوران کودکی آموزش را مد نظر قرار دهیم تا شاهد ریشه کن شدن این بیماری در جامعه خود باشیم.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها