مدیرعامل شرکت ایران‌ ترانسفو زنجان:

حل مشکلات ايران ترانسفو با تعامل و همکاری مدیران استان

مشکلات ايران ترانسفو با تعامل و همکاری مدیران استان و جلب حمایت وزرا و مدیران ملی برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۴۳۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل شرکت ایران‌ترانسفو زنجان در سی و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در دولت تدبير و اميد که به ریاست استاندار زنجان در محل كارخانه ایران ترانسفو زنجان برگزار شده بود، به بیان برخی از مشکلات موجود در شرکت ایران‌ترانسفو اشاره نمود و اظهار داشت: پرداخت حدود 18 میلیارد تومان در ماه بعنوان سود دریافت تسهیلات به شبکه بانکی، عدم وصول حدود 750 میلیارد تومان از مطالبات این شرکت از شرکت‌های توانیر و مپنا و وجود برخی بدهی های مالیاتی از جمله مشکلات شرکت ایران ترانسفو زنجان به شمار می رود که با تعامل و همکاری مدیران استانی و جلب حمایت وزرا و مدیران ملی برطرف خواهد شد.

ارسلان فتحی پور پیشنهاد تهاتر بخشی از مطالبات و بدهی های شرکت ایران ترانسفو بین سازمان امور مالیاتی و گمرک را ارائه نمود و گفت: با تجمیع و تهاتر مطالبات این شرکت از ارگان‌های دولتی، بخشی از مشکلات شرکت مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ایران‌ترانسفو زنجان ورود کالاهای مشابه و بی‌کیفیت از شرکت‌های خارجی بویژه چینی را عامل ایجاد لطمات بزرگی به تولیدکنندگان داخلی دانست و ابراز امیدواری نمود: با افزایش تعرفه‌های وارداتی، امکان حمایت‌های همه جانبه دولت از تولیدکنندگان داخلی فراهم شود.

فتحی پور قرار گرفتن شرکت‌های داخلی و ایران‌ترانسفو در اولویت مناقصات دولتی را موجب حمایت از تولیدکنندگان داخلی عنوان نمود و مواردی از قبیل ارائه مهلت سه ماهه جهت تعیین میزان دقیق بدهی‌های شرکت و انجام تهاتر بین امور مالیاتی و گمرک، تمدید بازپرداخت تسهیلات بانکی با نرخ سود 18درصد، پذیرش چک های شرکت در پرداخت 9درصد ارزش افزوده فروش محصولات را که موجب بهبود سرمایه در گردش این شرکت می گردد، خواستار شد.

وی همچنین از انعقاد قراردادی به میزان 300 میلیون دلار طی هفته جاری در شرکت ایران ترانسفو خبر داد و تصریح نمود: با انعقاد این قرارداد در آینده نزدیک شاهد افزایش ظرفیت تولید در این شرکت به میزان 80 تا 90 درصد خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ایران‌ترانسفو زنجان به وضع قانون رفع موانع تولید در کشور اشاره نمود و افزود: در شرایطی که کشور به لحاظ اقتصادی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، دولت یازدهم در راستای رفع مشکلات و موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی درصدد اجرای کامل این قوانین می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار