خبرهای داغ:
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین عنوان کرد: بعضی از مسئولان شهر در شبکه‌های مجازی کانال‌هایی درست می‎کنند و عکس‌های خودشان را با ماشین‎های میلیاردی به نمایش می‌گذارند، اینها مال کدام رانت و دزدی و اختلاس است؟
کد خبر: ۸۸۰۱۴۴۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عباس اوتارخانی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین با حضور در مسجد کریم اهل بیت(ع) قزوین گفت: حضور در مساجد جهت اقامه نماز جزو عمر انسان محسوب نمی‌شود.
وی افزود: کسانی که برای ساخت و آبادانی مساجد و جذب مردم و جوانان کمک می‌کنند، این را بدانند که خدا کمک‌های آنها را بدون پاداش نخواهد گذاشت حتی اگر در امور مسجد هزینه نشود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین در ادامه با بیان اینکه خداوند جبران کننده نیکیها است، تصریح کرد: خدا به کسانی که مساجد را آباد میکنند نظر ویژه‌ای دارد و این حرکت آنها را جبران خواهد کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: هرکاری که برای خانه خدا انجام شود صاحب عمل هم در این دنیا ثواب خواهد برد و هم در آن دنیا و فراموش نکنیم که خدا دوست دارد همیشه خانه خودش را شلوغ و پر رونق ببیند.

خدا به کسانی که مساجد را آباد میکنند نظر ویژه‌ای دارد
اوتارخانی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات بعضی ریش سفیدان در جیب‌هایشان شکلات می‌ریختند و به نوجوانان می‌دادند که کامشان در مسجد شیرین شود که نتیجه این کار باقی ماندن خاطره خوش در ذهن آنها و علاقه مندی جوانان نسبت به مسجد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ما باید برای آبادانی مسجد تلاش کنیم، ابراز کرد: هر کاری که برای احیای مسجد انجام شود از محضر خدا پنهان نمیماند.

این مسئول با بصیرت بودن نمازگزاران مساجد را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: یک مؤمن با بصیرت همواره با ولایت و انقلابی است، متأسفانه برخی از کسانی که در گذشته انقلابی بودند امروز خودشان دزد انقلاب شده‎‎اند و حرفهایشان بوی ضد خدا و انقلاب می‌دهد و گاهی اوقات حرفی که می‌زنند همان حرف رسانه‌ها و دشمنان بیگانه است.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 به دنبال ریشه کنی انقلاب بود، اذعان کرد: فتنه و آشوب در آن سال‌ها به دنبال تزلزل در اعتقادات مردم بود؛ اما همان وقت همین انسان‌های انقلابی با همان نفسهایی که در سینه داشتند به این نظام حیات بخشیدند.

آقازاده‌هایی که ماشین‌های میلیاردری سوار می‌شوند از کجا آورده‌اند
وی در ادامه اضافه کرد: افرادی که به ناحق سخن می‌گویند و چون نفس بریده بودند، نمیتوانستند استقامت کنند و به این آیین ناحق می‌گفتند، به آرا اعتراض داشتند و می‌گفتند به شمارش اعتراض داریم و با این کار کشور را دستاورد خودشان برای رسیدن به دنیا کردند.

اوتارخانی با بیان اینکه آقازاده‌هایی که ماشین‌های میلیاردری سوار می‌شوند از کجا آورده‌اند، ابراز کرد: بعضی از مسئولان شهر در اینستاگرام و شبکه‌های مجازی کانال‌هایی درست میکنند و عکس‌های خودشان را با ماشینهای میلیاردی به نمایش می‌گذارند و یک جوان 18 ساله افتخار میکند که کادوی تولدش یک ماشین چند میلیاردی است، اینها مال کدام رانت و دزدی و اختلاس است، مردم ما این‌ها را می‌بینند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها