عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاسیون این شعار را سر می‌دهند که اگر ما مذاکره نمی کردیم جنگ صورت می گرفت، دروغ و مضحک است.
کد خبر: ۸۸۰۱۵۹۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد حسن صفارهرندی ظهر روز 13 دی‌ماه در نشست تحلیلی مسائل سیاسی که به همت ناحیه مقاومت اراک در کانون بسیج این شهرستان برگزار شد با اشاره به جریانات فتنه 88 گفت: فتنه سال 88 محصول مداخله بیگانه در رقابت داخلی بود. ممکن بود در دو گروه داخل هرچند بر سر کرسی ریاست جمهوری جدال بالا گیرد اما نهایت این دعوای داخلی حل می‌شد اما چون وقتی پای بیگانگان به میان می‌آید ابعاد را به‌گونه‌ای گسترش می‌دهد و دیگر نمی‌توان آن را جمع کرد از این رو فتنه 88 تبعات و خسارت را برای کشور در پی داشت.

وی افزود: هروقت جریان در داخل کشور به هر بهانه به جریان بیرون از کشور مثل کشورهای آمریکا، اسرائیل که از اول انقلاب اسلامی راضی به ماندگاری ما در دنیا نبوده اند، پیوند بخورد قطعا زمینه بروز فتنه را ایجاد میکند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در واقع نگاه عناصر مداخله کننده یک نگاه طمع‌کارانه است و بدین ترتیب وقتی فردی رأی می‌آورد خواسته خود را فهرست می‌کند و در صورت رای نیاوردن نیز زمینه فتنه را آماده می‌کند.

وی ادامه داد: در راس جریان فتنه 88 فتنه گران داخلی نبودند بلکه فتنه گران اصلی در کشورهای غربی حضور داشتند که نباید در آستانه انتخابات آینده از توطئه‌های آنان غافل شد، مگر اینکه هوشمندی و هوشیاری مردم مانع از اقدامات آنان شود.

صفارهرندی با اشاره به رعایت نکردن قواعد انتخابات ریاست جمهوری توسط اعضای کاندید در سال 88 گفت: افرادی که عضو کاندیدای ریاست جمهوری می شوند قطعا باید یک سری از قوعد را رعایت کنند از جمله وفاداری به مقام معظم رهبری، حفظ اخلاقیات، حاکمیت شریعت و..؛ ولی این آقایان با رعایت نکردن قواعد و تکیه برغربی‌ها زمینه بروز فتنه را فراهم کردند.

وی بیان کرد: این آقایان برای اینکه آرای خود را زیاد کنند و مردم را به سمت خود بکشانند از غربی ها کمک خواستند که اگر از ما حمایت رسانه ای و تبلیغاتی بکنید ماهم بعد رسیدن به مقام ریاست جمهوری قطعا خواسته های شما را عملی خواهیم کرد ولی خوشبختانه این جریان با فتنه شناسی مردم بصیر و مقام معظم رهبری به هدف مورد نظر آنان منتهش نشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سران فتنه با ایجاد این آشوب ها و درگیرهایی در سال 88 چهره خوبی در اذهان به جای نگذاشتند و برای همیشه از صحنه انقلاب دور شدند چراکه اگر بخواهند برگردند حتی اگر توبه هم کرده باشند دیگر جایی در چارچوب انقلاب ندارند.

صفارهرندی با اشاره به بی حرمتی به مراسم عزای حسینی توسط فتنه گران گفت: در عاشورای حسینی فتنه گران به خیابان ها ریختند و با شعار استقلال و آزادی جمهوری ایرانی را سر می‌دادند یعنی آنها با اصل انقلاب مشکل داشتند.

وی با اشاره به ایکه دشمنان اصل نظام اسلامی را نشانه گرفته اند، گفت: در روزهای اول فتنه دشمنان در پی این بودند که اسلام را تضعیف کنند و می گفتند الان موقع از بین بردن نظام اسلامی است ولی خوشبختانه با بصیرت و مقام معظم رهبری و مردم به هیج یک از نقشه های خود نرسیدن.

وی بیان کرد: باید خیلی حواسمان باشد وهوشیار باشیم که افردی که قدرت اداره کشور را ندارند در مدار اداره کشور قرار ندهیم تا دیگر شاهد چنین فتنه‌هایی در کشور نباشیم. لذا برای جلوگیری از فتنه باید افرادی را در مدار اداره کشور قرار دهیم که وجودشان خالی از اشتهای قدرت شخصی باشد نه کسانی که نشستن روی صندلی مدیریت، آرزوی روز و شبشان است و با اشتهای فراوان آن را دنبال کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: غربیان همیشه روزنامه‌ها و سایت های خبری ایران را رصد می کنند تا افرادی را که نقطه ضعف‌هایی دارند با پول بخرند و برای رسیدن به اهداف خود از آنان سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: این روزها سیاسیون این شعار را سر می‌دهند که اگر ما مذاکره نمی کردیم جنگ صورت می گرفت، دروغ است. شما که اعلام می کردید که نظامی گری را کنار بگذاریم اگر به فرمان های شما عمل می شد، آمریکا با ایران جنگ می کرد. سخنان این آقایان مضحک است و دروغ محض است چراکه اگر ما پیشرفت نظامی نداشتیم قطعا دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل به ما حمله می کردند پس این آزادی را مرهون همه مردم هستیم نه تنها یه یک سری افراد سیاسیون.

صفارهرندی تصریح کرد: دشمنان با مذاکره و وعده‌‌ها و وعیدهای مختلف جلو می‌آیند اما در زمان تحقق وعده‌ها کنگره تحریم‌ها را به مدت 10 سال تمدید می‌کند و با لبخند به ما خنجر می‌زند. عزت ایران را با چه چیزی عوض کنیم؟ با لبخندهای دیپلمات‌ها که همان لحظه خنجر را از پشت فرو می‌کنند و یا وعده و عیدهایی که بر باد می‌رود و امیدواریم با مجهز شدن مردم به بصیرت و بردباری و استقامت راه فتنه های آینده را کور می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات