خبرهای داغ:
پس از ١٥سال؛

سینما انقلاب علی آباد کتول با حضور داریوش ارجمند هنرمند کشوری افتتاح شد

سینما انقلاب شهرستان علی آباد کتول با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر ایران و چهره ماندگار و دیگر مسئولان شهرستانی و هنرمندان علی آبادی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۵۹۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام سید محمود میردیلمی، افزود: پس از ١٥سال شهرستان علی آباد کتول دارای سینما شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول از راه اندازی این سینما در شهرستان اظهار خرسندی کرد و گفت: جا دارد از حمایت مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون هنری این اداره کل به جهت همکاری صمیمانه شان، قدردانی کنم.

وی با بیان این نکته که افتتاح سینما در هر شهری پویایی و نشاط را بهمراه دارد، اظهار کرد:یکی از مهمترین دغدغه های جامعه امروز ما اوغات فراغت جوانان است و سینما می تواند بخش عمده ای از این دغدغه ها را کاهش دهد.

حجت الاسلام میردیلمی با تاکید بر این نکته که سینما در شناخت فرهنگ های مختلف به ما کمک می کند، افزود: سینما بهترین وسیله انتقال فرهنگ به جامعه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: واگذاری سالن ها به بخش خصوصی و تبدیل این فضاها به مکان های فرهنگی خدمات رسان در جهت پر کردن اوقات فراغت یکی از برنامه های کاربردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است ،که مردم با یک نشاط فرهنگی رو برو هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار