خبرهای داغ:
سردار اسدی گفت: کم سن و سال ترین فرد جامعه هم این را می داند که اگر با شیطان وارد معامله شود، ضرر می کند چراکه تا الان در دنیا حتی یک نفر هم با شیطان معامله انجام نداده که در آن ضرر نکرده باشد.
کد خبر: ۸۸۰۱۶۲۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از ماهشهرسردار اسدی مسئول بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء و فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه در گفت و گویی با بیان اینکه  دست آمریکا پشت پرده جنایات فتنه ۸۸ کاملا واضح بود اظهار کرد: برخی از افراد و حتی مسئولین ما در این قضایا خودشان را به خواب زده اند و نمی خواهند واقعیات را قبول  کنند، ولی جوانان ما این موضوع را فهمیده اند.

وی افزود: کم سن و سال ترین فرد جامعه هم این را می داند که اگر با شیطان وارد معامله شود، ضرر می کند چراکه تا الان در دنیا حتی یک نفر هم با شیطان معامله انجام نداده که در آن ضرر نکرده باشد.

سردار اسدی ادامه داد: حضرت امام(ره) فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است و حالا مگر می شود با شیطان بزرگ معامله برد برد کرد؟ برخی انگار می خواهند سر ملت را کلاه بگذارند و می گویند معامله برد برد کردیم.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه گفت: این همه روی موضوع برجام مانور داده شد، حالا چه نتیجه و چه نعمتی از برجام برای ما حاصل شده است؟ مگر به ما قول ندادند که مشکلات را ۱۰۰ روزه حل می کنیم،  به قول آن دانشجوی فهمیده  که در روز دانشجو روی یک کاغذ نوشته بود، مگر ۱۰۰ روز چند روز است که هنوز مشکلات برطرف نشده است؟

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا افزود: آن همه تبلیغاتی که تقریبا چهارسال پیش و در ایام انتخابات انجام می دادند چی شد؟ آن همه به دولت قبل توهین کردند و فحش دادند که دلار شده ۳ هزار تومان،  حالا خودشان دلار را چقدر کرده اند؟

سردار اسدی عنوان کرد اینهمه مدعی بودند که آمدیم مردم را از زمین بلند کنید واقتصاد مملکت را شکوفا کنیم، آخرش چه شد؟ گفتند برای جوانان اشتغال ایجاد می کنیم، حالا آمار بیکاری در جامعه چقدر شده است؟ این همه مقام معظم رهبری فرمودند به آمریکا اعتماد نکنید و آن ها اعتماد کردند، تو دهنی نخوردند؟

 

وی در پایان گفت: دو میلیارد دلار از پول مملکت را آمریکایی ها در روز روشن خوردند و کسی صدایش هم در نیامد، این ها مایه عبرت نیستند؟ اگر بصیرت مردم در ۹ دی سال ۸۸ نبود همه چیز مارا می بردند و از همه مهمتر دین ما را می بردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها