عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

فتنه 88 محصول مداخله بیگانه در رقابت داخلی بود/پذیرش نسخه انقلابی جمهوری اسلامی ایران توسط دشمن

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در شرایطی که نسخه انقلابی جمهوری اسلامی ایران توسط دشمن هم پذیرفته شده است و به اقتدار ایران معترف هستند، اگر کسی بخواهد این اقتدار را تضعیف کند در حقیقت به دنبال ایجاد فتنه است.
کد خبر: ۸۸۰۱۶۳۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد حسن صفارهرندی عصر روز 12 دی‌ماه در جمع بسیج مهندسین سپاه ناحیه مقاومت اراک که در کانون بسیج این شهرستان برگزار شد بااشاره به جریان فتنه 88 گفت: 9 دی اتفاقی بود که در لحظات واپسین به وقوع پیوست.

وی افزود: باتوجه به بی‌حرمتی‌هایی که در مراسم عزای حسینی انجام شد مردم در 9 دی به صحنه آمدندف تا پیش از آن ملت در مقابل اقدامات آنان صبر و تحمل کردند اما با ادامه فتنه و بی حرمتی‌های انجام شده مردم آرام نماندند و در مقابل آنان به پا خاستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در فتنه 88 نظام اسلامی را روی پل بردند؛ حادثه عاشورای 88 در واقع جسارت به منبع اصلی قدرت مذهبی و ملی ایران بود، عقیده‌ای که به وسیله آن پا برجا هستیم و چیزی نمانده بود که کمر نظام با خاک برابر شود.

صفارهرندی با اشاره به حضور فتنه‌گران خارجی در حمایت از فتنه‌گران داخلی گفت: فتنه‌گران خارجی زمانی وارد جریان فتنه شدند که تضورشان این بود که می‌توانند به خواسته‌ها و آرزوهای خود دست پیدا کنند اما با فتنه شناسی مردم و مقام معظم رهبری همه نقشه‌هایشان نقش برآب شد.

وی ادامه داد: منشا فتنه هوی نفس است که فتنه گران از آن پیروی کردند. فتنه یعنی فاصله ظالمانه بین قشر‌های مختلف مردم و ایجاد کردن بهره‌مندی نجومی در کنار محرومیت‌های فوق‌العاده، سرآغاز فتنه لگدکوب کردن قانون است متاسفانه در فتنه 88 به امن‌ترین و باثبات‌ترین نظام در خاورمیانه انگی خورد که حقیقتاً روا نبود و علت آن هم چیزی جز مداخله اجنبی در امور داخلی کشور نبود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حقوق‌های نجومی گفت: اهداف نظام اسلامی عدالت اجتماعی است چراکه یک نفر برای خودش برخورداری فوق العاده ای را قرار داده در حالی که برای زیر دستان خود حقوق یک میلیون یا دومیلیونی را قرار داده است و وقتی که با آنها مصاحبه می کنید می‌گویند کم است باید بیشتر به ما بدهند این یعنی زیر پا گذاشتن عدالت اجتماعی.

صفارهرندی ادامه داد: دشمنان اصل نظام را در فتنه 88 نشانه گرفته بودند چراکه دشمنان بیانیه‌ها و سخنان خود مردم را به خیابان‌ها دعوت کردند، اگر می‌خواهیم در آینده شاهد فتنه‌ها و توطئه‌ها نباشیم باید چشم و گوش خود را باز کنیم و کسی را به زمامداری انتخاب کنیم که اهل حق و عدالت باشد نه کسانی که اهل هوای نفس هستند چراکه جامعه را به سوی نابودی می کشاند.

صفارهرندی با اشاره به اینکه فتنه 88 درس‌های زیادی را به دشمنان داد، گفت: حضور مردم در فتنه 88 اقتدار ملی ما را رقم زد این اقتدار کاری کرد که دشمنان ما و نقشه‌های منطقه ای ما را به رسمیت بشناسند. وقتی غبار و آشوب فتنه به بنشیند تازه متوجه خواهیم شد که چه چیزهایی را از دست داده ایم و چه خسارت های زیادی به ما وارد شده است و اعتبار نظام هم خدشه دار شده است.

وی ادامه داد: کسانی هستند که می گویند به جای اینکه بودجه کشور را خرج موشک و صنایع دفاعی کنید، این موضوع را نمی فهمند و درک نمی کنند که اقتدار ایران است که هیج کس جرأت اینکه نگاه چپ به ایران کند را ندارد و این کشور امن ترین منطقه دنیاست. ما اگر قدرت دفاعی خود را تقویت نکنیم به طور یقین به سرنوشت قذافی و صدام دچار خواهیم شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در شرایطی که نسخه انقلابی جمهوری اسلامی ایران توسط دشمن هم پذیرفته شده است و به اقتدار ایران معترف هستند، اگر کسی بخواهد این اقتدار را تضعیف کند در حقیقت به دنبال ایجاد فتنه است.

وی افزود: مقامات عالی رتبه آمریکا هم به اقتدار ایران اعتراف کرده‌اند که جنگ با ایران سخت است؛ اگر قدرت نظامی افزایش پیدا نکند، آمریکا از حمله به کشور هیچ هراسی نخواهد داشت، همین امنیت و قدرت نظامی باعث شده که آمریکا و هیچ کشور دیگری نتواند به خاک ایران تعرض کند.

صفارهرندی با بیان اینکه برای آمریکا جنگ با ایران بسیار هزینه‌بر است، گفت: با این شرایط اینکه آقایان ادعا دارند مذاکرات باعث شده آمریکا و ایران وارد جنگ نشوند، صحیح نیست. مگر قرار نبود در مسئله برجام سبب گشایشی شود که تحریم‌ها برداشته شود پس چرا طرف غربی به تعهدات خود عمل نکردند و 10 سال دیگر تحریم‌ها تمدید شد، آیا صلاح است که با روش‌هایی که در گذشته پای میز مذاکرات نشستیم دوباره آنها را به کار ببریم؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: مذاکرات باعث از بین رفتن امتیازات زیادی برای کشور شده که در طول تاریخ هم نظیر آن اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات