کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی خاتم در جمع خانواده ای دانش آموزان واحد مقاومت شهید مدنی برنامه های ماهواره ای را مغیر با ارزش های دینی و هنجارهای اجتماعی دانست .
کد خبر: ۸۸۰۱۶۷۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت هفته بصیرت و به همت حوزه مقاومت شهید رجایی خاتم نشست سیاسی و فرهنگی درواحد مقاومت شهید مدنی هرات برگزار شد.

غلامی نسب در ابتدای این مراسم با گرامیداشت هفته بصیرت و حماسه تاریخی نهم دی ماه گفت: نهم دی ماه 88یکی از صحنه های بیاد ماندنی است که ملت همیشه بیدار به رهبری امامی هوشیار پابه میدان گذاشته و بینی بدخواهان ، کج اندیشان و آنهایی که به تعبییر رهبر معظم انقلاب (( دشمن در آنها نفوذ کرده و در نقش پیاده نظام دشمن خیانت بزرگی را رقم زدند)) را به خاک مالیده و به حق انقلاب سوم نام گرفت.

در ادامه خانم غلامی نسب در خصوص آسیب های ماهواره افزودند : برنامه های ماهواره ای قدرت تفکر را از انسان گرفته است و به سوی مسائل مجازی سوق می دهد.

برنامه های ماهواره مغایر ارزش های دینی و هنجار های اجتماعی است و هدف اصلی برنامه های شبکه های ماهواره ای بیگانه ، تغییر سبک زندگی مسلمانان ، ترویج مصرف گرایی و دوری از ارزش های دینی است.

خانم غلامی نسب : وجود ماهواره را منشا بسیاری از معظلات فرهنگی کنونی جامعه دانست و افزود : بد حجابی و بی حجابی ، نزلزل بنیان خانواده ، کاهش جمعیت و افزایش طلاق از مهمترین آسیب های وجود ماهواره در خانواده ها است.

ارسال نظرات