مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم با بیان اینکه شهرستان خاتم باید الگو و نمونه باشد خواستار کسب رضایت مردم توسط مسئولین شد .
کد خبر: ۸۸۰۱۶۷۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۵

"حجه الاسلام والمسلمین صادق خوشنام" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت خاتم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت : ما اگر بخواهیم به یک شهرستان نمونه و طراز اول برسیم باید با همدلی ، وحدت و هم اندیشی مشکلات شهرستان را حل و فصل کنیم .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : بحمدالله در شهرستان خاتم مسئولین و افراد دلسوزی هستند که می خواهند پیشرفت و آبادانی شهرستان خاتم را ببینند ، ما صمیمانه از آنها تشکر می کنیم اما باید مسئولین شهرستان رضایت مردم را کسب کنند آنچه مهم است حل مشکلات مردم و پیشرفت شهرستان در ابعاد مختلف است .

صادق خوشنام در ادامه با بیان اینکه شهرستان خاتم باید الگو و نمونه باشد سنت های غلط را مانع پیشرفت جوانان دانست و با اشاره به سخن پیامبر ( ص ) که می فرمایند اسلام دین سهل و آسانی است یکی از سنت های غلط در شهرستان را تهیه جهیزیه های سنگینی دانست که بر عهده خانواده دختر می باشد ، آیا این را اسلام یا عقل گفته است ؟

وی در ادامه افزود : نباید با سنت های غلط کام جوانان را تلخ کنیم ، خیلی از سنت های اشتباه ما در زندگی روزمره در عروسی ها ، در عزاداری ها و در سایر موارد زندگی باعث شده تا به جای لذت ، پیشرفت و خوشی به افسردگی و اختلاف کشیده شود و ما باید بدانیم که دین مقدس اسلام برای این موارد چه دستوری داده است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم در پایان با اشاره به کم رنگ بودن حضور جوانان در مساجد شهر گفت : باید با حضور خود مساجد را رونق دهیم و جوانان و آینده سازان این مملکت را به حضور در مساجد تشویق کنیم .

ارسال نظرات