نشست فرماندار کوثر با دهیاران؛

دهیاران برای کسب منابع درآمدی تلاش کنند

فرماندار کوثر با اشاره به اینکه منابع درآمدی دهیاری ها در قانون آمده است، اظهار کرد: دهیاران باید برای کسب منابع درآمدی تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۰۱۷۳۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، علیرضا علیپور در نشست مشوتی دهیاران شهرستان کوثر ضمن تاکید بر ارتباط مستمر دهیاران با مسئولان به منظور حل مشکلات روستاها گفت: دهیاران باید برای توسعه پایدار و نیز عمران و آبادانی در روستاها با هم رقابت سالمی داشته باشند.

وی با تشریح 48 وظیفه دهیاران براساس دستورالعمل موجود در قانون تصریح کرد: نیاز سنجی یکی از مهمترین وظایف دهیاران است که باید در امور مربوط به روستائیان مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول نظافت روستاها را وظيفه بدیهی دهیاران بيان كرد و گفت: دهياران وظيفه دارند در درجه اول به زيباسازي روستا و در درجه دوم به نظافت و تميزي اهميت دهند و در اين خصوص نيز مي توانند با شركت تعاوني دهياري ها تعامل و همكاري کنند.

علیپوز گفت: بخشداران و دهیاران با شناسایی و بکار گیری استعدادهای هر روستا در جهت شکوفایی اقتصاد روستاها تلاش کنند تا شرایط لازم برای رشد و شکوفایی بیش از پیش روستاها فراهم شود.

فرماندار کوثر با اشاره به اینکه منابع درآمدی دهیاری ها در قانون آمده است، یادآور شد: دهیاران باید برای کسب منابع درآمدی تلاش کنند.

وی گفت: افرادی که با سهل انگاری و کم توجهی باعث هدررفت بودجه دهیاری ها و از بین رفتن اموال عمومی مردم می شوند،باید توسط بخشداری شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

این مسئول از دهیاران خواست از ساخت و سازهای غیر قانونی در حوزه استحفاظی خود جلوگیری کنند و در خصوص آمار دقیق زاد ولد با اداره ثبت احوال همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار کوثر رسیدگی بهداشت نانوائی های روستا و نگهداری اموال دولتی و تاسیسات عمومی را از وظایف دهداران اعلام کرد.

در این نشست دهیاران نیز، مسایل و مشکلات روستاها را به اطلاع فرماندار رساندند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار