فرماندار پارس آباد گفت: بزرگترین کارخانه پتروشیمی توسط يك سرمایه گذار مقيم كشور كانادا در شهرستان پارس آباد احداث و راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۸۰۱۷۵۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، اکبر صمدی امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی احداث کارخانه پتروشیمی در پارس آباد اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده و در راستای حمایت از سرمایه گذاران، بزرگترین کارخانه پتروشیمی با هزینه کرد ۶۰۰ میلیون دلار توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرستان پارس آباد احداث و راه اندازی می شود.

وي با بيان اينكه با احداث این كارخانه برای بيش از ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد مي كند، گفت: این کارخانه پتروشیمی مواد اولیه شش محصول مختلف را تامین و زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر این منطقه را فراهم خواهد کرد.

فرماندار پارس آباد با اشاره به پتانسيل هاي این شهرستان مرزی در زمینه های کشاورزی، منابع طبیعی و آب و خاک افزود: پارس آباد مغان استعداد و قابلیت بسیار بالایی برای اجرای طرح های اقتصادی و صنعتی دارد و بهترین و با صرفه ترین منطقه برای سرمایه گذاری است.

صمدي با قدردانی از کمال دسترنج سرمایه گذار این پروژه، از مسئولان ادارات ذیربط خواست تا نهايت همکاری را با اين سرمايه گذار داشته باشند.

در ادامه، کمال دسترنج که مقیم کشور کاناداست نیز با تشريح اهمیت بالای این کارخانه گفت: این برای اولین بار است در کشور مواد خام شش محصول استراتژیک که در زمینه صنعت، خودروسازی، الکتریکی و نساجی کاربرد دارد احداث می شود.

وی با اشاره به اينكه در صورت تامین ۵۰ هکتار زمین مورد نیاز این کارخانه حداکثر تا سه سال آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از آن خواهیم بود، تصريح كرد: با راه اندازی و شروع فعالیت کارخانه پتروشیمی در شهرستان پارس آباد علاوه بر تامین نیاز داخلی، تولیدات آن به سایر کشورها نیز صادر خواهد شد                                                                             .


فرماندار

فرماندار

فرماندار

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات