خبرهای داغ:
حجت الاسلام باقری نماینده ولی فقیه در پادگان آموزشی شهید هاشمی نژاد اظهار داشت : ایمان ، بصیرت ، وحدت و ولایت فقیه چهار عنصر مهم در حماسه 9 دی بود و خفت و خواری دشمنان نظام در چنین روز بزرگی یک بار دیگر برای جهانیان ثابت شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۷۶۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام باقری در یادوآره 14 شهید روستای باغان از توابع بخش مرکزی شهرستان شیروان گفت : حماسه ۹دی با رهبری آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب به وقوع پیوست و از این طریق دست فتنه گران را کوتاه و نقشه های استکبار جهانی را خنثی ساخت.

نماینده ولی فقیه در پادگان شهید هاشمی نژاد اظهار داشت : ایمان ، بصیرت ، وحدت و ولایت چهار عنصر مهم در حماسه 9 دی بود و خفت و خواری دشمنان نظام در چنین روز بزرگی یک بار دیگر برای جهانیان ثابت شد.

وی تصریح کرد: استکبار در فتنه 88 با کودتای مخملی و بی ثمری که برای ایران پایه ریزی کرده بود، این فکر را در سر می پروراند که می شود با آرمان های مردم این کشور رو به رو شد.

باقری  ادامه داد: استکبار نمی دانست که انقلاب اسلامی ریشه در جان و خون شهدایی دارد که تمامی مردم ایران، پاسدار خون این عزیزان هستند.

وی اظهار داشت : ما باید پیرو راه و سیره عملی شهدا باشیم و با یاد شهدا زندگی کنیم و هیچگاه ازمسیرآنها خارج نشویم.

باقری با بیان اینکه دشمن همواره در کمین است بر  حفظ وحدت و اتحاد در برابر دشمنان تاکید کرد واضافه کرد: تمام مومنان مانند یک پیکر واحد هستند و افراد مؤمن باید پیوند و اتحاد داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و اتحاد یکی از سنگرهای مهم است و هر چه قدر اتحاد ما بیشتر باشد بهتر می‌توانیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

گفتنی است در پایان این یادواره؛ با اهدا تندیس از خانواده های معظم شهدا این روستا  تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها