خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شیروان در جمع پاسداران:

فتنه 88 و حماسه 9 دی تجلی ریزش ها و رویش ها بود

حجت الاسلام مهرپویان امام جمعه موقت شهرستان شیروان در جمع پاسداران این ناحیه با اشاره به وقایع فتنه سال 88 گفت: فتنه 88 با برنامه ریزی قبلی و برای براندازی نظام شکل گرفت و یک انقلاب رنگی بود.
کد خبر: ۸۸۰۱۷۶۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام مهرپویان امام جمعه موقت شهرستان شیروان در جمع پاسداران این ناحیه با اشاره به وقایع فتنه سال 88 گفت: فتنه 88 با برنامه ریزی قبلی و برای براندازی نظام شکل گرفت و یک انقلاب رنگی بود.

مهرپویان با بیان اینکه براساس مستندات بدست آمده و اعترافات بازداشت شدگان اصحاب فتنه قبل از انتخابات جلسات متعددی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده بودند گفت: دشمن با استفاده از عناصر داخلی اصل ولایت فقیه و نظام را نشانه گرفته بود.

وی ادامه داد: دشمن مردم و خواص را در این فتنه مورد آزمایش قرار داد.

این استاد دانشگاه گفت: فتنه 88 و حماسه 9 دی تجلی ریزش ها و رویش ها در کشور بود.

حجت الاسلام مهرپویان با بیان اینکه دشمن مهره های خودش را در فتنه 88 شناسایی کرد گفت: عده ای در سال 88 در مقابل حوادث و اتفاقات سکوت کردند و چیزی نگفتند و رهبری نظام را در مظلومیت رها کردند تا آنجایی که مقام معظم رهبری گفت عمارها کجایند.

مهرپویان ادامه داد : دشمن در قضیه برجام نیز فضای جامعه را به سمت دو قطبی شدن پیش برد و هدفش این بود که رهبری نظام را در یکی از طیف های موافق و یا مخالف برجام قرار دهد و عده ای را درمقابل ایشان علم کند که با هوشیاری حضرت آقا نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی از مشخصه های اصلی نظام مقدس ما است گفت: دست دادن با دشمن معنا ندارد و تکلیف و وظیفه اصلی امروز ما افزایش بصیرت و آگاهی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار