همایش آسیب های فضای مجازی با حضور روحانیون شهرستان خلخال در حوزه علمیه جعفریه خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۷۹۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، با حضور جمعی از روحانیون و امام جمعه شهرستان خلخال و رئیس حوزه های علمیه استان اردبیل همایش آسیب های فضای مجازی در محل حوزه علمیه جعفریه خلخال برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری امام جمعه خلخال روحانیون را محور تبلیغ شعائر دینی و اسلامی در جامعه معرفی و گفت: روحانیون در جامعه الگو بوده و باید با منش و زی طلبگی در تقویت سنگر مساجد و تبلیغ شعائر دینی و مذهبی تلاش لازم را انجام دهند.

وی گفت: جامعه از روحانیت انتظار دارد تا احکام و فرامین اسلامی در جامعه نشر یابد. رشتبری بر لزوم دقت در منش ، اخلاق و رفتار اسلامی و دینی روحانیون تاکید کرد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی رئیس حوزه های علمیه استان اردبیل نیز یکی از پروژه های دشمن در کشور را پروژه نفوذ عنوان و گفت: یکی از بسترهایی که دشمن از طریق آن پروژه نفوذ را ادامه می دهد فضای مجازی بوده و باید روحانیون با بصیرت تمام در مقابل جنگ نرم دشمن مقابله نمایند.

نوروزی بر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه توسط روحانیون تاکید و گفت: روحانیون نقش برجسته ای در ارتباط با جامعه داشته و می توانند مفاهیم بصیرتی را به جامعه انتقال دهند و در کاهش آسیب ها تاثیر گذار باشند.

ارسال نظرات