خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: این انقلاب دیگر متعلق به یک کشور به نام ایران نیست . متعلق به همه آزادگان و آزادی خواهان عالم است.
کد خبر: ۸۸۰۱۸۵۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در هفته بصیرت در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: در تاریخ صدر اسلام و تاریخ انقلاب تحقق این وعده ها و امدادهای الهی مشاهده شده است.

وی ادامه داد: سرنگونی هواپیماهای آمریکایی در صحرای طبس، کشف کودتای نافرجام نوژه ،و امدادهای الهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنگ تحمیلی نمونه های بارز و به یاد ماندنی از تحقق وعده های الهی در تاریخ ماست .

وی اذعان کرد: یوم الله نهم دیماه هشتادو هشت نیز یکی از این روزها بود. در روزهایی که تمام مقدسات و ارزشهای اسلامی داشت به خیال باطل معاندین زیر سوال می رفت دست یاری خداوند از آستین حضرت سیدالشهدا بیرون آمد و تحت رهبری داحیانه مقام عظمای ولایت کید و مکر ساحران را همچون عصای موسی باطل ساخت.

قبادی در ادامه گفت: امام خمینی (ره)فرمودند: انقلاب ما نمی از یم عاشوراست . معنای این جمله نورانی را در نه دی 88 مشاهده کردیم.

امام ما فرمودند :پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب شما آسیبی نرسد. ترجمان این جمله در نه دی 88 به عینه مشاهده و با جان و روح ما درک شد. رمز بقا و سربلندی این نظام تسلیحات نظامی ، امکانات ،ثروت و ... نیست که همه اینها در جای خود لازم و ضروری است . رمز بقا عشق و محب این ملت نسبت به حضرت اباعبدالله و تبعیت از ولایت فقیه است. مادامی که این مردم عشق و محبت به سیدالشهدا را در خود تقویت کنند و گوش به فرمان رهبری باشند هیچ خطری انقلاب ما را تهدید نخواهد کرد.

اگر مانند ابراهیم خلیل در میان آتش و آتش برایمان گلستان است به برکت حب حسین(ع)است. 

این کارشناس در خصوص انقلاب اسلامی تصریح کرد:امروز این انقلاب دیگر متعلق به یک گشور به نام ایران نیست، متعلق به همه آزادگان و آزادیخواهان عالم است، متعلق به تمام جهان اسلام است.

وی افزود: اگر سوریه نزدیک به پنج سال قهرمانانه مقاومت می کند، اگر یمن سرافراز نزدیک به دو سال است که آماج وحشیانه ترین حملات قرار گرفته و سر خم نکرده، اگر در کشمیر و نیجریه شیعیان انواع سختیها را تحمل می کنند به  برکت انقلاب اسلامی و ایستادگی ماست پس باید هوشیار باشیم و این گنج ذی قیمت را حفظ کنیم و از دو خطر جدی که بارها و بارها مقام معظم رهبری نسبت به آنها هشدار داده اند یعنی نفوذ و انحراف حفظ نماییم و بدانیم که دشمنی نا اهلان و دشمنان داخلی و خارجی به پایان نرسیده است.

این کارشناس تبیین کرد: مدیران نجومی، مفسدان اقتصادی ،خودفروختگان به سرویسهای جاسوسی، خود شیرین های که به دنبال لبخند و رضایت آمریکاییها در این کشور هستند نمونه های بارز این فوذ و انحراف هستند .

قبادی در پایان افزود: مهم ترین کاری که ما به عنوان دانشجویان می توانیم انجام دهیم ..آگاه کردن جامعه، مطالبه گری و روشنگری است تا این خائنان نتوانند به مراکز قدرت و ثروت در این کشور دست پیدا کنند. انشاالله در انتخابات 96 شاهد انتخاب این نیروها در ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا نباشیم و انتخابات ما یک انتخاب انقلابی و در راستای منویات امام و رهبری عزیز باشد.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها