مدیر کمیته امداد امام خمينی (ره) شهرستان سلطانیه:
امسال با توجه به تغییر رویکرد در برگزاری جشن نیکوکاری؛ این مناسبت ملی و مذهبی در قالب گام‌های 9 گانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۱۸۸۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد امام خمينی (ره) شهرستان سلطانیه ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي محروميت‌زدايي كميته امداد حضور و مشاركت خيران را يكي از رموز موفقيت اين نهاد در كمك‌رساني اعلام كرد و گفت: امسال جشن نيكوكاري به صورت متفاوت‌تر از قبل و در قالب گام‌هاي 9 گانه با بهره‌گيري از ظرفيت خيران اجرايي مي‌شود.

محسن احمدي با اشاره به اجراي طرح‌هاي مختلف مشاركتي در راستاي كمك به محرومان اظهار كرد: خوشبختانه مشاركت خيران در اين بخش مطلوب بوده و بسياري از مشكلات مددجويان از اين محل حل شده است.

وي با اشاره به زمان‌بندي انجام شده درباره طرح‌هاي اجرايي كميته امداد اضافه كرد: در سه ماهه آخر سال با شناسایی افراد خیر و متمکن و ارائه نیازهای جامعه هدف كميته امداد امسال جشن نیکوکاری متفاوت از سال‌هاي گذشته برگزار مي‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمينی (ره) شهرستان سلطانیه گفت: جشن نیکوکاری در راستای جمع‌آوری کمکهای مردمی برای یاری رساندن به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد همه ساله درآستانه سال نو برگزار می‌شد که امسال با توجه به تغییر رویکرد دربرگزاری این مناسبت ملی و مذهبی در قالب گام‌های 9 گانه انجام می‌شود .

وي ادامه داد: استفاده از همه ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف برای بالا بردن میزان مشارکت عمومی دراین طرح و افزایش منابع امداد برای خدمت رسانی به نیازمندان در آستانه سال نو از اهداف دیگر اجرای طرح مذکور است.

مدیر کمیته امداد امام خمينی (ره) شهرستان سلطانیه از مساعدت یکی از خيران سلطانیه‌ای مقیم تهران در راستای تامین بخشی از نیازهای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد سلطانیه به مبلغ 70 میلیون ریال خبر داد و افزود: در تلاش هستيم در فرصت باقي‌مانده از سال گام‌هاي مثبتي در امر كمك به محرومان برداريم.

ارسال نظرات