مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج»:
اصلانی با اشاره به طرح عقیم سازی زنان کارتن خواب معتاد گفت: اینگونه پیشنهادها فرار به جلو است،به جای ریشه یابی و حل این مسئله می خواهند صورت مسئله را پاک کنند.
کد خبر: ۸۸۰۱۸۹۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به طرح عقیم سازی زنان کارتن خواب معتاد که ز سوی برخی مسئولان و روشنفکران مطرح می شود، اظهار داشت : جای تعجب دارد که برخی افراد تا به این حد سکولار و ضعیف النفس با دیدگاه 100درصد مادی اجازه پیدا می کنند که اینگونه طرح ها را پیشنهاد دهند.

وی با بیان اینکه کشور ما بر مبنای اسلام و شرع مقدس شکل گرفته و اگر قرار بود مسائل مادی و سکولاریستی در کشور حاکمیت یابد انقلاب سال 57 اتفاق نمی افتاد گفت: رسانه ها باید بررسی کنند در حال حاضر چه اتفاقی افتاده که زمینه برای ظهور و بروز افکار ماتریالیستی شکل گرفته که افرادی چنین بحث هایی را مطرح می کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان خاطر نشان کرد: حق مردم شریف ایران نیست که اینگونه زندگی کنند و کارتن خواب باشند بهتر است مسئولان و روشنفکرانی که طرح عقیم سازی زنان کارتن خواب معتاد را پیشنهاد می دهند به فکر حل این مشکل بوده و به عنوان یک آسیب اجتماعی به آن نگاه کنند.

اصلانی متذکر شد: با کمال تاسف برخی به جای حل این مسئله با دیدگاه ذلیلانه مادی خود حرف از عقیم سازی زنان معتاد کارتن خواب می زنند، درحالیکه عقیم سازی زنان کارتن خواب در شرع مقدس اسلام، فعلی حرام است باید بگوییم که افرادی که این بحث ها را مطرح می کنند اعتقادی به نظام و اصل دین ندارند.

وی تصریح کرد: اینگونه پیشنهادها یک نوع فرار به جلو است ، به جای ریشه یابی و حل این مسئله توسط دستگاه های مختلف می خواهند صورت مسئله را پاک کنند. حق مردم این است که خانه و زندگی داشته باشند و در آسایش زندگی کنند، اگر حقوق های نجومی را از مدیران نجومی بگیرند این مشکل هم حل خواهد شد همین مفسدان اقتصادی هستند که تعادل جامعه را بر هم می زنند لذا اگر به موقع با مفسدان اقتصادی برخورد شود عدالت نیز حاکمیت پیدا کرده و پدیده کارتن خوابی اتفاق نمی افتد.


ارسال نظرات