خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان گفت:خدمت در راه خدا بزرگترین افتخار هر انسانی است از تلاش ها و پیگیرهای بیش از یک ساله سرگرد پاسدار جمالی که درسمت جانشینی ناحیه سپاه هندیجان بود تقدیر وتشکر می شود و در سنگر جدید فرماندهی ناحیه سپاه آغاجری آرزوی موفقیت وسر بلندی را دارم.
کد خبر: ۸۸۰۱۹۲۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج درهندیجان مراسم تقدیر از جانشین ناحیه سپاه هندیجان شب یکشنبه باحضور فرمانده وپرسنل ناحیه سپاه هندیجان در سالن ناحیه برگزارشد.

سرهنگ پاسدار محمد رشید جعفری در این مراسم اظهار کرد:لحظات در کنار هم بودم درسنگرمقدس سپاه  بهترین خاطرات را همراه دارد پس قدر همدیگر را بدانیم و با اعمال ورفتار خود خوب بودن را به یادگار داشته باشیم.

وی افزود:بیش از یک سال جناب سرگردپاسدار محمد صالح جمالی به عنوان جانشین فرماندهی ناحیه سپاه هندیجان خدمات ارزنده ایی داشته که در روند اهداف بسیج تأثیر گذار ومفید بوده است.

وی بابیان توانمندی بالای سرگرد جمالی در اکثر امورات گفت:یکی از کارهای مهم وتأثیر گذار که جناب جمالی داشته سرکشی به خانواده های محرومین و پیگیری پروژه های محرومیت زدایی سپاه در روستاهای شهرستان بود.

جعفری فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان عنوان کرد:همه ماها سربازولایت هستیم هر جا که نیاز باشد انجام وظیفه می کنیم واین آمدها ورفتن ها یک امر طبیعی است وتنها چیزی که می مانداخلاص در عمل و درست رفتار نمودن است.

وی با اشاره به تبریک سمت فرماندهی به سرگرد جمالی بیان کرد:از طرف پرسنل ناحیه وبسیجیان شهرستان از زحمات سرگرد پاسدار جمالی تشکرمی شودو تصدی جدید به فرماندهی ناحیه سپاه آغاجری را تبریک می گفته ومثل قبل هر گونه کمکی باشد انجام خواهیم داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها