مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع دهها نفر از اولیای دانش آموزان واحد آموزشی طاهره انصاری میانه محبت را اساس و شاکله موفقیت در خانواده ها عنوان کرد و گفت: طراوت و دلگرمی خانواده ها صرفا جسمی نیست بلکه بیشتر حالت روحی و روانی دارد و در خانواده ای که محبت نباشد معلوم است که روح آن خانواده مریض است.
کد خبر: ۸۸۰۲۰۰۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: محبت و علاقه موجب می شود اعضای خانواده همدیگر را دوست داشته و مشکلاتشان را به بیرون از خانه انتقال ندهند.

وی بیان کرد: عدم وجود همدلی و محبت در کانون خانواده موجب جستجوی محبت توسط فرزندان در فضایی خارج از خانواده شده و سبب سستی بنیان خانواده ها و افشای اسرار آن در بین دیگر افراد شود و این امر، اعضای خانواده بخصوص فرزندان را با آسیب های جبران ناپذیری مواجه می کند.

حجت الاسلام امیرنژاد ایمان و اعتقاد، احسان و نیکی، هدیه دان، خوش خلقی و اعتماد، تواضع و معاشرت نیکو را از مهم ترین عوامل ایجاد محبت در کانون خانواده ها برشمرد و افزود: ایجاد جوی صمیمانه توام با ملایمت و برخوردی معقول در برابر مسائل موجود، موجب تشدید محبت در بین اعضای خانواده می شود.

ارسال نظرات