حجت الاسلام بیاری در جمع مردم روستای قلعه نو خالصه شاهرود گفت: امروز نیاز جامعه ما بصیرت و بصیرت افزایی است چرا که دشمنان همچنان تلاش بر نفوذ دارند و مسئولین باید بیشتر مراقب باشند چرا که هدف نفوذ آنها هستند و ارکان نظام هدف نفوذ دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۰۲۰۰۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی اکبر بیاری در مراسم یوم الله 9 دی روستای قلعه نو خالصه شاهرود که به همت پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) حوزه بسیج روستایی نجف اشرف در زینبیه این روستا برگزار شد در سخنانی با اشاره به حماسه نه دی ملت ایران اظهار کرد: حماسه نه دی در تاریخ ملت ایران جاودانه شد چرا که حضور ملت در صحنه دوباره آتش فتنه را خاموش کرد و به فرموده رهبر انقلاب مانند 22 بهمن ملت ما دوبار خروشید و دشمن را ناکام گذاشت.

وی افزود: نه دی سبب شد تا دوستان انقلاب شاد و دشمنان انقلاب ناامید شوند و بار دیگر ملت ما نشان داد همچنان مدافع انقلاب و آرمان های آن بعد از گذشته سالیان دراز و با همه مشکلات و فراز و نشیب های نظام است.

بیاری تصریح کرد: آنچه ما را در فتنه 88 موفق کرد بصیرت مردم ایران و ولایتمداری آنها بود که گوش به فرمان ولایت فتنه را رها کردند و در این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمدند اما برخی خواص جامعه مردود شدند.

وی خاطر نشان کرد: فتنه 88 برای براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود و مرحله به مرحله اجرا شد اما بصیرت و حضور مردم در صحنه سبب شد تا دشمنان در این فتنه ناکام بمانند و مزدوران داخلی آنها روسیاه تر از گذشته شوند.

معاون آموزشی پژوهشی موسسه امام خمینی(ره) قم با تاکید بر بصیرت و بصیر بودن و اهمیت آن در جامعه گفت: اگر بصیرت نباشد یار انقلاب و اسلام هم باشی مردود می شوی و اگر بصیرت باشی بی سواد هم که باشی در جبهه حق و باطل جبهه حق را انتخاب خواهی کرد.

وی ادامه داد: امروز نیز نیاز جامعه ما بصیرت و بصیرت افزایی است چرا که دشمنان همچنان تلاش بر نفوذ دارند و ابعاد نفوذ هر روز گسترده تر می شود و باید مراقب بود و مسئولین باید بیشتر مراقب باشند چرا که هدف نفوذ آنها هستند و ارکان نظام هدف نفوذ دشمنان است.

بیاری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب بر وحدت و جلوگیری از تفرقه افزود: دشمنان امروز تلاش دارند در جامعه ما دودستگی و چند دستگی ایجاد کنند و باید شما مردم مانند همیشه هوشیار باشد و این را از مسئولین نیز مطالبه کنید تا همه با وحدت حول محور ولایت بتوانیم این فتنه را نیز پشت سر بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها