خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت: شهید حامد جرفی نماد شهدای کارمندان استان خوزستان و کشور شناخته می شود.
کد خبر: ۸۸۰۲۰۶۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار  بسیج، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در کنگره بزرگداشت شهید حامد جرفی و شهدای کارمند خوزستان در تالار امام رضا شهرک نفت اهواز اظهار کرد: اگر مسئول باشیم صیانت از بیت المال، حفظ حریم آن و تلاش برای اثربخشی بیشتر برای مردم ایجاد کردن جزو وظایف ما است نه اینکه فکر کنیم هر طور دلمان خواست باید عمل کنیم.

وی تصریح کرد: به هر حال شهدا رفتار و عملکردشان با اخلاص بوده و ما نیز باید طوری رفتار کنیم که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

شریعتی بیان کرد: آنچه از دولت و دولتی ها انتظار می رود اداره روند جاری یک جامعه است و معمولا مدیران دولتی نقش ویژه ای در پشتیبانی دفاع مقدس و مدیریت غیرنظامی آن داشتند. انتظار بیشتر از آنها در نوع کار خودشان است ولی باز هم کارمندان یک هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم در واقع یک هزار و ۲۰۰ برگ زرین را در کارنامه خود به ثبت می رسانند.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با بسیجیان و مدافعان حرم خبر داد: آنها تقاضا داشتند هنگام  اعزام برای دفاع، ترخیص آنها از سازمان های دولتی را تسریع دهیم. این تقاضا نشان دهنده ادامه راه شهدا در میان کارمندان و پرتوافکنی پیام انقلاب اسلامی است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: شهید حامد جرفی نماد شهدای کارمندان استان خوزستان و کشور شناخته می شود و همه در وصف ایشان حرف های بسیاری زدند که نشان از رشادت های خوزستانی ها به ویژه دشت آزادگان دارد.

شریعتی یادآور شد: یک سری اقدامات برای بزرگداشت این شهید مظلوم انجام و امکان بازشناساندن ایشان به مردم انجام شده است. امیدوارم خداوند این توفیق را به ما بدهد که وظایف خود را نسبت به شهدا انجام دهیم.

وی در پایان تأکید کرد: امروز از کتاب زندگانی و تمبر رونمایی می شود و البته در مراسمی رسمی از سوی سازمان ثبت احوال، شناسنامه این شهید هم رونمایی شد. این کارها همه نمادین است و باید ضمن ادامه راه شهدا، تلاش ها برای اسلامی تر کردن و تحقق شعارهای انقلاب نیز بیشتر شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها