خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

شهدای کارمند بسیار مظلوم بودند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: شهدای کارمند در عین حالی که می توانستند در مجموعه های اداری به اندازه کافی امکان پشتیبانی داشته باشند، اما مظلوم بودند.
کد خبر: ۸۸۰۲۰۷۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار حسن شاهوار پور پیش از ظهر امروز در کنگره بزرگداشت شهید حامد جرفی و شهدای کارمند خوزستان در تالار امام رضا شهرک نفت اهواز اظهار کرد: شهدای کارمند در عین حالی که می توانستند در مجموعه های اداری در طول سالهای متوالی در امور مختلف از جمله بودجه و امکانات به اندازه کافی امکان پشتیبانی داشتند، اما مظلوم بودند.

وی با اشاره به اینکه در همایشی در تهران این شهید را به عنوان شهید محوری در کشور تصویب کردند، یادآور شد: به عنوان کسانی که در خوزستان زندگی می کنیم از نزدیک شاهد حضور دشمن در برخی شهرها تا پشت دیوارهای خانه های مردم بودیم.

سردار شاهوار پور بیان کرد: هویزه یکی از شهرهایی بود که از بدو تهدید تا مقاومت های مختلف که شهر به حالت عادی برمی گشت مظلومانه اشغال شد ولی برخی کارمندان در دستگاه های اداری دغدغه امنیت مردم و نگران بازگرداندن امنیت شهر بودند. آب و برق مراکز ۱۰۰ ها بار قطع و مراکز مورد مراجعه مردم از جمله بیمارستان ها به صورت مداوم تهدید می شد و در این مواقع، فرمانداران و سایر مسئولان اجرایی نیز مسائل و مشکلات زیادی را باید تحمل می کردند.

وی بیان کرد: امروز شهدای مدافع حرم که بخشی از آنها نیز کارمند هستند از یک هزار و ۲۰۰ شهید کارمند و حامد جرفی الگوبرداری کرده و به تاسی از وی عمل کردند. تعهد مهمترین وظیفه ای است که کارمندان و مسئولان اجرایی باید در کنار تخصص داشته باشند. همچنین ایمان و انگیزه الهی و اعتقاد راسخ به نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین شاخص های کارمندان است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان  گفت: روحیه خدمت و ایثارگری برای مردم به حدی که انسان  جان خود را در طبق اخلاص بگذارد و خسته نشود. ضمن اینکه ایجاد رضایتمندی مردم به عنوان یکی دیگر از شاخص های لازم کارمندان است چرا که  هرچه برای جلب رضایتمندی مردم تلاش کنیم باز هم کم است چون بهترین مردم را داریم.

سردار شاهوار پور بیان کرد: پاکدستی، امانتداری و حفظ اموال مردم یا همان بیت المال نیز باید توسط کارمندان مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان کشوری مختلف و مهمانان بسیاری از استان های دیگر در این کنگره حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها