امام جمعه اهل تسنن گهردو شهرستان سیریک شیخ علی ماهگیر
امام جمعه اهل تسنن گهردو شهرستان سیریک شیخ علی ماهگیر: نھم دی ماه نوعی بلوغ سیاسی ملت ایران در مواجهه با فتنه های داخلی است که کشورهای غربی بویژه استعمار پیر انگلیس در نهضت های یکصد ساله ما همواره می خواستند نقشه های خود را اعمال کنند
کد خبر: ۸۸۰۲۰۷۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج ،شیخ علی ماهیگیر، عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره فرا رسیدن به نهم دی گفت: نھم دی ماه نوعی بلوغ سیاسی ملت ایران در مواجهه با فتنه های داخلی بوده است.

وی افزود: در این روز ملت ایران که با نقشه های شوم استعمار و با بکار گیری از عوامل ناآگاه داخلی مواجه بودند، با قیام سراسری این فتنه بزرگ را که با بکارگیری تحربیات استعماری تنظیم شده بود ، ناکام گذاشت تا بار دیگر هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم ولایت مدار کشور به منصه ظهور کشیده شود.

عالم اهل سنت اظهار کرد: این رویداد بزرگ به مانند دستاوردهای دیگر نظام، در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد.

شیخ ماهیگیر بیان کرد: دراین حرکت ملت ایران بودند که برنده شدند و ان شاء الله که همان افرادی هم که موقف غلطی داشتند و اشتباه فکر می کردند نیز بازنده نباشند و به همراه ملت از برندگان باشند چون کشورشان از گزند اختلافات و فتنه ها نجات پیدا کرد.

وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی نوعی از ولایتمداری ملت را به منصه ظهور کشاند و مردم را وفادار به رهبر معظم انقلاب ، وفادار به قانون اساسی و وفادار به نظام جمهوری اسلامی نشان داند.

عالم اهل سنت تاکید کرد: این حماسه و حماسه های دیگری که کشور را در مقابل مخاطرات بیمه می کنند و همواره در یاد و ذهن مردم شریف ایران زنده است که تکرار و یاد آن ما را در مواجهه با فتنه های مشابه مساعدت خواهد نمود.

وی افزود: نقش این فتنه ها و اشتباهات در دشمنان ما به اشتباه شاید فکر کننند و امیدوار باشند که ما را از درون از هم بپاشند ولی زهی خیال باطل هیچ گاه نخواهند توانست بیداری ملت و هوشیاری بزرگان کشور ما که در راس آن مقام معظم رهبری و تبعیت از قرآن آنها را برای همیشه از ما ناامید ساخت.

امام جمعه اهل تسنن گهردو شهرستان سیریک بیان کرد: شاید دشمنان ما ابتدا فکر کنند با تجدید تحریم به اهدافشان می رسند ولی پایداری ملت رشید ایران آنها را در توطئه تحریم نیز ناکام خواهد گذاشت.

وی اظهار کرد: کشورهای غربی بویژه استعمار پیر انگلیس در نهضت های یکصد ساله ما همواره می خواستند نقشه های خود را اعمال کنند اگر گاهی موفق بودند ولی انقلاب اسلامی نشان داد دیگر محلی برای موش دوانی آنان در این کشور نیست.

شیخ ماهیگیر خاطر نشان کرد: اهل سنت همواره بخشی از مقاومت بوده و در کنار برادران شیعه از بدو انقلاب جنگ تحمیلی و همه رویدادهای مهم حضور داشته و در این حماسه نیز در کنار ملت خواهد ماند
ارسال نظرات