خبرهای داغ:
معاون پشتیبانی و منابع انسانی هلال احمر آذربایجان شرقی از تامین تجهیزات رفاهی پایگاه های امداد جاده ای استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۲۱۵۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر استان در حاشیه راه اندازی دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر بندر شرفخانه، گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر از اقشار امدادی زحمت کش هستند که روزانه به حوادث گوناگونی امدادرسانی می کنند که باید برای رفاه حال این عزیزان نسبت به تجهیز پایگاهها علاوه بر تجهیزات امدادی به امکانات رفاهی هم اقدام کرد.

مثنی حیاتی افزود: در همین راستا و برابر تاکید مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مبنی بر تجهیز پایگاههای امداد جاده ای به امکانات رفاهی، امسال برای همه پایگاه های جاده ای تلویزیون خریداری شده است.

وی تصریح کرد: برای تعدادی از پایگاههای جاده ای اقدام به خرید اثاثیه لازم از جمله سماور، جارو برقی، تختخواب، تشک، اجاق گاز، یخچال و لباس شویی شده است که به مرور زمان روند تجهیز پایگاه ها ادامه داشته و همه پایگاههای جاده ای برای رفاه حال نجاتگران به امکانات رفاهی تجهیز خواهند شد .

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان به مشکل آب آشامیدنی تعدادی از پایگاه ها هم اشاره کرد و بیان داشت: برای رفع این مشکل با راهنمایی مدیر عامل و مساعدت خزانه داری در نظر داریم پایگاههایی را که مشکل آب آشامیدنی سالم دارند را به دستگاههای تسویه کن آب مجهز کنیم .

ارسال نظرات