سردار رستمیان:

تنها نظام پیرو اسلام معتقد به امامت و ولایت جمهوری اسلامی است

وی مدل اسلام عربستان را اسلام اموی، عباسی، زبیری و اسلام آمریکایی دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی تنها نظامی است که از اسلام ولایتی و امامتی پیروی می‌کند.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۰۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا امت آخرالزمانی را زمینه‌سازان ظهور حضرت حجت(عج) دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی الگوی جدیدی را به دنیا نشان داد که بعد از رسول اکرم (ص) این الگو به انحراف رفت.
 
این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل با چالش‌هایی از سوی استکبار مواجه بود، گفت: با تبیین قانون اساسی در جمهوری اسلامی جنگ تمام عیار استکبار علیه کشور شروع شد و همچنان با مدل‌های مختلف ادامه دارد.

سردار حمیدرضا رستمیان  فعالیت رسانه‌های انقلابی را در این دوره از جامعه سخت دانست و اظهار کرد: در دوره‌ای که همه به سود خود فکر می‌کنند، رسانه‌های انقلابی از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به سادگی به‌دست نیامد، افزود: پیامبر اکرم(ص) در جمع یاران خود فرمودند وعده‌ الهی است که روزی از نسل مسلمانان به ترویج دین اسلام می‌پردازند و دنیا به سمت اسلام‌‌خواهی و اسلام ناب دعوت می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه اسلام‌خواهی با تمام ملاحظاتی که دارد مربوط به اسلام ناب می‌شود، گفت: استکبار جهانی در رویارویی با جمهوری اسلامی جنگ فرهنگی دارد زیرا ما از حق دم می‌زنیم و الگوی ما قیام امام حسین(ع) است.

رستمیان با بیان اینکه از ابتدا حق مظلوم بود، ادامه داد: کشوری مانند ایران اسلامی با نوع حکومت ولایتی خود از اسلام ناب حرف می‌زند و کشورهای عربی که به ظاهر مسلمان‌نشین هستند در مقابل اسلام ما را متهم به شرک کرده و خود را حق‌جو می‌دانند.

وی مدل اسلام عربستان را اسلام اموی، عباسی، زبیری و اسلام آمریکایی دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی تنها نظامی است که از اسلام ولایتی و امامتی پیروی می‌کند.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل با چالش‌هایی از سوی استکبار مواجه بود، بیان کرد: با تبیین قانون اساسی در جمهوری اسلامی جنگ تمام عیار استکبار علیه کشور شروع شد و همچنان با مدل‌های مختلف ادامه دارد.

این مسؤول انقلاب اسلامی را خدایی دانست و افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی در ایران خلاصه نمی‌شود حتی کشورهای جهان به حقانیت ما و مدل حکومتی جمهوری اسلامی به یک نظام عدالت‌خواه نام می‌برند.

رستمیان با اشاره به اینکه در مقابل نوع نظام جمهوری اسلامی سم‌پاشی‌هایی صورت می‌گیرد اما تاکنون 300 هزار شهید، 100 هزار جانباز و میلیون‌ها رزمنده پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: در تاریخ اسلام دیده شد هر امامی که پشتوانه امت خود را داشت به اهداف خود می‌رسید در غیر این صورت امامان شهید، زندانی و یا تنها می‌شدند.

وی اضافه کرد: در حالیکه در دوران حضرت علی(ع) یاران با امام همراهی نکردند و مولا تنها ماندند.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا برجستگی انقلاب اسلامی را جمهوریت و نظامیت دانست و گفت: جمهوریت و نظامیت دو مؤلفه‌ای هستند که در کنار هم موفقیت نظام حاصل می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هر حادثه‌ای که برای جمهوری اسلامی پیش آمد عالمانی با رهبری همراهی و به‌صورت عام جانفشانی کردند، تصریح کرد: برای جمهوریت نظام، مردم در تعیین سرنوشت خود با انقلاب اسلامی همراه بوده و هستند و این نشان‌دهنده مشارکت مردم در انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها