نگاه شهرکی باید نسبت به اشتغال کم شود زیرا ایجاد شهرک نیازبه سرمایه دارد و تعداد افراد محدودی مشغول به کار می‌شوند اما زمانی که هرخانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولیدکننده باشد، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در جامعه خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۱۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: اقتصاد مقاومتی به مفهوم داشتن آمادگی در مقابل تهدیدات، تحریم، فشارها و جنگ بوده که باید در روستاها از ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود.
 
سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی بعد از ظهر امروز در کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان نکا اظهار داشت: امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری مزین به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بوده باید از تمام ظرفیت‌ها و منابع موجود در اجرایی کردن طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی استفاده کنیم.

وی افزود: فرهنگ اقتصاد مقاومتی استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات بوده که در این میان خانه‌ها یک ظرفیت و آب، نور خورشید و زمین‌های بلا استفاده به عنوان منابع و امکانات استفاده شود.

بابایی با اشاره به اهمیت اقتصاد و اشتغال در جامعه، تصریح کرد: نگاه شهرکی باید نسبت به اشتغال کم شود زیرا ایجاد شهرک نیازبه سرمایه دارد و  تعداد افراد محدودی مشغول به کار می‌شوند اما زمانی که هرخانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولیدکننده باشد، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در جامعه خواهیم بود.

بابایی با اشاره به بومی شدن دانش گفت: باید کمیت و کیفیت تولیدات را افزایش داد و با تجاری‌سازی محصولات در زمینه صادرات گام برداریم.

وی افزود: روستا در گذشته تولیدکننده بوده و امروز نباید محیط روستا تنها به عنوان ویلا استفاده شود بلکه باید همچنان به عنوان مرکز تولید فعالیت کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها