نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام سلیمی گفت: متأسفانه رنگ و روی زندگی ما کم کم رنگ مادیت می گیرد و علی الاسف مصرف گرایی در کشور ما تبدیل به یک معضل جدی شده است.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۸۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگوبا خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به برخی از آموزه‌های متضاد در فضای رسانه‌ای کشور واینکه چگونه بدون توجه به برخی اصول تبیین شده توسط رسانه، مفاهیم متضاد منتشر می‌شود؟ گفت: متأسفانه رنگ و روی زندگی ما کم کم رنگ مادیت می گیرد و علی الاسف مصرف گرایی در کشور ما تبدیل به یک معضل جدی شده است.

وی افزود: امروز تجمل گرایی نیز همچون مصرف گرایی تبدیل به یک معضل جدی شده است.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: همان طور که می دانید بخشی از مصرف گرایی و تجمل گرایی مرتبط با نوع زندگی اشرافی برخی از مسئولین کشور است که به هرحال تأثیر خود را بر روی مردم جامعه ما گذاشته است.

وی افزود: از طرفی تبلیغات رسانه ای نیز بر روی روند رشد تجمل گرایی و مصرف گرایی در کشور ما اثر گذار بوده است.

برهیمن اساس رسانه های مکتوب اعم از رسانه های دیداری شنیداری و حتی تابلوهای تبلیغاتی در بین مسیرهای تردد باعث رواج مصرف گرایی و تجمل گرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مصرف گرایی درد بی درمان برای یک کشوری که می خواهد روی پای خود بایستد و استقلال خود را حفظ کند، است.برهمین اساس امیدواریم در نگاه مدیران رسانه ای و به خصوص مسئولان کشور شاهد تغییرات جدی باشیم.


ارسال نظرات