نماینده سابق مجلس شورای اسلامی

رأفت اسلامی شامل حال عاملان اصلی فتنه شده است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: حکم عاملان اصلی فتنه و خسارات وارده در واقع اعدام است ولی نظام اسلامی با رأفت اسلامی برخورد می کند.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۹۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای آسیابک و پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با سخنرانی سردار محمد اسماعیل کوثری از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع آسیابک برگزار گردید.

سردار محمد اسماعیل کوثری در این مراسم با اشاره به حضور مردم در حمایت از نظام و ولایت، گفت: حضور مردم در لحظات حساس انقلاب می‌تواند تحرکات سیاسی و ناحق دشمنان را ناکام گذارد.

وی حماسه 9دی را یکی از صحنه‌های حضور پرشور مردم دانست و گفت: مقام معظم رهبری حماسه 9 دی را یک حادثه بی‌نظیر و آن را به عنوان قدرت پویای نظام معرفی کردند که این قدرت باید حفظ و تقویت شود.

سردار کوثری به عملکرد خواص جامعه در آن دوران پر از غبار اشاره کرد و افزود: در زمانی که حق را به گونه‌ای نمایان کردند که از باطل قابل تشخیص نبود بطوری که حتی در خانواده‌ها هم رخنه کرده و اختلافات زیادی را بوجود آورده بود با این اوصاف به بیان مقام معظم رهبری خواص مردود و مردم نمره قبولی گرفتند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه دشمنان از پیشرفت کشور در زمینه‌های هسته‌ای، نظامی، علمی، هوافضا و ... وحشت زده‌اند، گفت: دشمنان به دلیل کینه‌ورزی که با نظام جمهوری اسلامی دارند در هر مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی توطئه و ترفندی به کار بسته‌اند که نمونه آن در سال 88 است که برای همگان مشهود بود در این جریان نه تنها به دنبال کُند کردن حرکت رشد و پیشرفت ما بودند بلکه هدف اصلی آنها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به اقدامات سران فتنه در روزهای پس از انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه متاسفانه برخی با القای اینکه موسوی برنده انتخابات است وی را تحریک نموده تا آنجا که حتی پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در آن نمازجمعه تاریخی باز به اقدامات ساختازشکنانه خود ادامه داد و نه تنها طعم شیرین حضور گسترده 85 درصدی مردم را در انتخابات تلخ کرد بلکه هزینه های زیادی را به کشور تحمیل نمود.

وی افزود: حکم عاملان اصلی فتنه و خسارات وارده در واقع اعدام است ولی نظام اسلامی با رأفت اسلامی برخورد می کند؛ در جریان فتنه 88 با رمز «تقلب» می خواستند نظام اسلامی را ساقط کنند، عده‌ای ارذل با حمایت از برخی فتنه‌گران داخلی درصدد ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور برآمدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات