شهرداری اراک در هفته یازدهم از لیگ برتر بسکتبال موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۸۸ بر ۷۴ شکست دهد.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۹۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ، مرکزی نماینده استان در هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر دوشنبه ۱۳ دی ماه و از ساعت ۱۶ در حضور بیش از ۲۰۰۰ هوادار پرشور خود در سالن امام خمینی(ره) میزبان شهرداری گرگان بود که با ارائه یک بازی روان و زیبا موفق شد ابن تیم رابا تنتیجه ۸۸ بر ۷۴ شکست دهد.

تیم شهرداری اراک که در دیدار گذشته برابر صدر نشین مسابقات شکست خورده بود در این مسابقه تنها به امید کسب پیروزی و تثبیت خود در رده دوم جدول رده بندی قدم به میدان گذاشت.

شاگردان کسایی پور از همان کوآرتر اول برابر حریف خود پیش افتاده و موفق شدند تا نبض بازی را در دست بگیرند و با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ کوآرتر اول را پیروز شودند.اوج این دیدار در کوآرتر دوم بود که تیم شهرداری اراک با قدرت و با اختلاف ۱۵ امتیاز و نتیجه ۲۶ بر ۱۱ به پیروزی دست پیدا کند.

در کوآرتر سوم این شهرداری گرگان بود که موفق شد با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ اراکی ها را شکست دهد و اختلاف امتیاز را کم کرده و به چشم به کوآرتر پایانی داشته باشند.

هر دو تیم در کوآرتر چهارم رقابت پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و باز هم این گرگانی ها بودند که موفش دند با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ شهرداری اراک را شکست دهند اما پیروزی در این کوآرتر آن هم با اختلاف امتیاز ناچیز نتوانست سد راه پیروزی اراکی ها در این دیدار شود و شهرداری اراک در مجموع با اختلاف ۱۴ امتیاز و نتیجه ۸۸ بر ۷۴ رقیب همنام گرگانی خود را از پیش رو برداشته و همچنان در رتبه دوم جدول باقی ماند.

شهرداری اراک در دیدار آینده خود میهمان پالایش نفت آبادان خواهد بود.

در دیگر دیدار های این هفته نتایج زیر به دست آمد:

یروی زمینی تهران              ۵۵                    پالایش نفت آبادان               ۷۹

شهرداری کاشان                   ۶۲                    پتروشیمی بندر امام            ۸۲

شهرداری اراک                     ۸۸                      شهرداری گرگان                  ۷۴

دانشگاه آزاد اسلامی           ۹۲                      لوله آ اس شیراز                 ۵۷

شهرداری تبریز                    ۶۳                      شیمیدر تهران                     ۶۵
ارسال نظرات