کارشناس مسائل سیاسی

بصیرت؛ تفاوت‌ها را ایجاد می کند

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه تفاوت افراد در بصیرت آنان است، گفت: در 9دی ملت ایران با زمان شناسی و دشمن شناسی فریب فتنه گران را نخوردند.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۰۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه مراسم گرامیداشت یوم الله 9دی با حضور پر شور بسیجیان و امت حزب الله برگزار شد.

حسین شمسیان کارشناس مسائل سیاسی در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند "دشمنان در جریان فتنه 88 که فرمودند دشمن کشور را به لبه پرتگاه سقوط بردند".

وی افزود: نهم دی مولود بصیرت و غیرت دینی مردم بود که با زمان شناسی و دشمن شناسی فریب فتنه گران را نخوردند و نشان دادند که ملت بیدار و آگاه و تابع ولایت فقیه و دشمن شناس ایران با حضور گسترده خود در صحنه نمی گذارند دشمنان به توطئه های خود برسند.

کارشناس مسائل سیاسی سه عنصر ایمان، اتحاد و بصیرت را عامل اصلی حماسه 9دی دانست و گفت: بصیرت است که تفاوت ها را ایجاد می کند و ارزش ها را بالا می برد؛ مردم در حماسه 9 دی ثابت کردند که از اهداف امام(ره) و آرمان های ولایت فقیه تا آخرین قطره خون دفاع خواهند کرد.

شمسیان با تاکید بر اینکه نباید هرگز از فتنه‌ها و ترفندهای دیگر علیه نظام اسلامی غفلت کرد، گفت: اینکه یک اتفاق مهمی بیافتد و کشور به لبه پرتگاه سقوط برود یک حادثه ساده و کم اهمیت نیست، این نشان می دهد که اختلاف ما با دشمن اختلاف ماهوی است و تصمیم آنها برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی یک تصمیم جدی است.

وی ادامه داد: در دو صورت این اتفاق نمی افتد یکی روزی است که یا انقلاب ما دست از آرمان های خود بردارد یا آنها سر عقل بیایند و دست از دشمنی خود بردارند و به راه ما بیایند.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه سران فتنه دنبال حقی بودند که خودشان آن را زیر پا گذاشتند به جنایات آشوبگران در روز عاشورا اشاره کرد و گفت: همان عامل پیروزی در اوایل انقلاب که لطف ویژه خدا و دست غیبی و عنایت خاص حضرت بقیه الله بود سبب پیروزی در فتنه 88 و نگهداری انقلاب شد .

ور در پایان خاطرنشان کرد: فتنه 88 حاصل سال‌ها برنامه ریزی و تلاش دشمنان نظام اسلامی بود که خوشبختانه به رغم همکاری فتنه‌گران داخلی با آنان موفق نشدند ضربه‌ای به این انقلاب وارد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار