فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پاسداران با روحیه انقلابی با تاسی از شهید شوشتری و حاج قاسم سلیمانی مکان و زمان نمی شناسند و با روحیه ای خستگی ناپذیر به مردم منطقه خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۰۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶

سردار حسین معروفی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان اظهار داشت: سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان منشاء خدمات ارزنده ای در عرصه های محرومیت زدایی، بهداشتی و درمانی و اقتصاد مقاومتی در استان بوده است از این رو توانسته به جایگاه مطلوبی در نزد مردم استان برسد.

وی افزود: جای بسی افتخار است که بگویم ۸۵  درصد مردم استان روحیه استکبار ستیزی دارند و ۹۵درصد مردم نیز به ایرانی بودن خود می بالند.

سردار معرفی تصریح کرد: مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان با پایبندی به ارزش های دفاع مقدس برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)احترام ویژه ای قائل هستند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه و بسیج در استان با روحیه مردم داری و کمک به مستضعفان همپای مردم در رفع محرومیت زدایی و رفع مشکلات منطقه تلاش کرده اند و این اهتمام در استحکام ارتباط مردم با نظام نقش بسزایی داسته است.

وی عنوان کرد: پاسداران با روحیه انقلابی با تاسی از شهید شوشتری و حاج قاسم سلیمانی مکان و زمان نمی شناسند و با روحیه ای خستگی ناپذیر به مردم منطقه خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: بر خلاف نظر برخی ها که گمان می کنند سپاه تنها یک نیرویی نظامی است این نهاد در کنار مردم قرار دارد و با اقدامات خود توانسته در جهت محرومیت زدایی در استان سیستان و بلوچستان گام های موثری بر دارد.

سردار معروفی بیان کرد: مردم این استان با هر اندیشه و نگرشی با تاسی از امام خامنه ای (مدظله العالی) در صف مقابله با دشمنان قرار می گیرند و از دستاوردهای ملی دفاع می کنند

ارسال نظرات