رونمایی از مستند شهید شاخص خراسان شمالی

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: مستند شهید رسانه خراسان شمالی رونمایی و اکران می شود
کد خبر: ۸۸۰۲۳۱۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی گفت : مستند « ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ» به همت بسیج رسانه استان  خراسان شمالی ، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی، بسیج صداوسیمای مرکز خراسان شمالی با موضوع معرفی خبرنگار شهید محمدرضا امانی میثم، شهید شاخص بسیج رسانه خراسان شمالی تهیه و تولید شده است.

محسن زاهد احمدی افزود : این مستند به بررسی زندگینامه شهید محمدرضا امانی میثم به مدت 40 دقیقه و با  نویسندگی و کارگردانی مجید جهانگرد تهیه و تولید شده است.

وی عنوان کرد مستند « ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ » نمایانگر نقش سازنده مجاهدان رسانه ای و اهالی قلم در جهت بصیرت افزایی امت اسلامی می باشد.

وی تصریح کرد امروزکه هجمه های متعدد بنگاه های خبرپراکنی و رسانه های معاند با حکومت اسلامی درصدد تهاجم فرهنگی هستند، این رسانه های داخلی هستند که بیشترین وظیفه آگاه سازی را برعهده دارند.

زاهد احمدی گفت : این مستند 16 دی ماه در سالن اجتماعات کمیته امداد امام (ره) استان  با حضور خانواده شهید، رئیس سازمان بسیج رسانه  کشور و فعالان رسانه استان رونمایی و اکران می شود.

گفتنی است شهید محمدرضا امانی میثم با عنایت به رهنمودهای امام (ره) و با حصول تجربه هایی از رشادت رزمندگان اسلام در خطوط مقدم نبرد اقدام به انعکاس ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در قالب گزارش های خبری، مقالات ادبی، نمایش های ارزشی و همچنین سخنرانی در جمع مردم و دعوت آنها به پشتیبانی از ولایت فقیه پرداخت و در تاریخ 26/10/1365 در عملیات غرورآفرین کربلای پنج به خیل شهدای اسلام پیوست.



ارسال نظرات
آخرین اخبار