خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت از شخصیت ها
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت از شخصیت های قم گفت: فتنه گران و آشوبگران سال 88 آلت دست و بازیچه شبکه های آمریکایی صهیونستی بودند.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۵۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

فتنه گران ابزار دست شبکه های صهیونیستی بودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام طبری در جمع کارکنان یگان حفاظت از شخصیت های سپاه قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقابله با فتنه اظهار داشت: در عاشورای سال 1388 عده ای غرب زده و وابسته به استکبار مقابل اسلام و انقلاب ایستادند و حرمت عزای سیدالشهداء(ع) را نگه نداشتند.

وی افزود: آنها تمام سعی و تلاش شان را نمودند تا آنچه از طرف آمریکا و رژیم پلید اسرائیل و دیگران به آنها گفته شده بود اجرا نمایند؛ لذا پس از ان وقایع شرم آور و اهانت به ساحت مقدس اسلام و امام حسین (ع) مردم در روز 9 دی در سرتاسر کشور با حضور حداکثری برای دفاع از نظام و انقلاب به میدان آمدند و نقشه های پلید دشمن را که سعی در براندازی این انقلاب را داشت نقش بر آب نمودند.

وی افزود: بحث تقلب قبل از انتخابات سال88 زمینه ساز فتنه شد و مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه اواخر خردادماه 88 که همانند خطبه شقشقیه مولی امیرالمومنین (ع) است، حق مطلب را ادا و اتمام حجت نمودند.

طبری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند من این بدعت ها را نمی پذیرم و انتخابات را ابطال نمی کنم، لذا سرکردگان فتنه تلاش خود را نمودند تا به نوعی وانمود کنند در انتخابات تقلب شده است.

وی خاطرنشان ساخت: در این 8 ماه چه خسارت هایی که به نظام و کشور وارد ننمودند و آخر هم منجر به روسیاهی آنها نزد مردم حزب اللهی شد.

طبری در پایان تاکید کرد: ما همیشه به آمریکاییها و ایادی شان در داخل خواهیم فهماند پای این نظام و کشور و رهبرمان تا آخرین قطرهی خونمان خواهیم ایستاد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها