معاون مشاركت كميته امداد استان اردبيل:

حمايت 9 هزار حامي از ايتام اردبيلي

9 هزار حامي در قالب «طرح اكرام» از دو هزار و 144 يتيم تحت پوشش كميته امداد استان اردبيل حمايت مي‌كنند.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۸۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ صفر توحيدي، معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه 9 هزار حامي با عضويت در «طرح اكرام» ايتام نيازمند استان را تحت تكفل خود قرار داده و ماهانه كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خود را به آنان اعطا مي‌كنند، گفت: حاميان همواره براي رفع مشكلات ايتام تحت تكفل خود در تلاش هستند كه از اقدامات خيرخواهانه آنان در جهت مرتفع ساختن نيازهاي اساسي ايتام تحت پوشش قدرداني مي‌كنيم.

وي با بيان اينكه دو هزار و 144 يتيم تحت حمايت كميته امداد اردبيل قرار دارند، افزود: حمايت حاميان از ايتام نيازمند موجب مي‌شود تا آنان بي‌دغدغه و با آسودگي خاطر به مدارج عالي تحصيلي، علمي، اجتماعي و اقتصادي دست يابند.

توحيدي با اعلام اينكه حاميان «طرح اكرام» در 9 ماهه سال‌جاري بيش از 34 ميليارد و 213 ميليون ريال به ايتام تحت تكفل خود مساعدت كرده‌اند، اظهار كرد: حاميان نزديك به 30 ميليارد ريال به صورت نقدي به فرزندان معنوي خود كمك كرده‌اند كه اين مبلغ به عنوان حق سرانه ماهيانه، به حساب ايتام واريز شده است.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان با اشاره به اينكه مساعدت‌هاي نقدي حاميان «طرح اكرام» نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 19 درصد رشد داشته است، خاطر نشان كرد: سير صعودي كمك‌هاي خيران به اقشار آسيب پذير، نشانگر حسن اعتماد آنان به كميته امداد است كه اميدواريم در سايه اين حمايت‌ها بتوانيم بخش قابل توجهي از نيازهاي اساسي خانواده‌هاي نيازمند را رفع كنيم.

وي با بيان اينكه يك هزار و 795 نفر از فرزندان خانواده‌هاي تحت حمايت نيز در قالب طرح «محسنين» از حمايت‌هاي حاميان بهره‌مند هستند، گفت: سه هزار و 245 حامي از فرزندان مشمول طرح «محسنين» حمايت مي‌كنند كه اين امر موجب شده است بسياري از مشكلات اين كودكان برطرف شود.

توحيدي با اعلام اينكه در سال‌جاري حاميان طرح «محسنين» نزديك به 9 ميليارد ريال به فرزندن معنوي خود كمك كرده‌اند، افزود: حمايت‌هاي مادي، معنوي و عاطفي از كودكان و فرزندان خانواده‌هاي تحت حمايت موجب دلگرمي آنان شده و شادي و نشاط روز افزون را به آنان اعطا مي‌كند.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان يادآور شد: «طرح محسنین» به منظور دستگیری از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت که دارای سرپرست از کارافتاده و بیمار هستند اجرا مي‌شود تا با ياري حاميان و خيران بتوانيم آتیه‌ای روشن را برای آنان رقم بزنیم.

وي با اشاره به اينكه امسال يك هزار و 422 حامي جديد عضو «طرح اكرام» شده‌اند، بيان كرد: 871 حامي نيز با ثبت نام در طرح «محسنين» براي رفع مشكلات فرزندان خانواده‌هاي تحت حمايت اعلام آمادگي كرده‌اند.

ارسال نظرات