به مناسبت بزرگداشت یوم الله نهم دی عشایر بختیاری استان چهارمحال و بختیاری در اجتماع بزرگ مردمی این روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) مرکز استان حضور به هم رساندند.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۹۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، به مناسبت بزرگداشت یوم الله نهم دی و روز بصیرت عشایر بختیاری استان چهارمحال و بختیاری در اجتماع بزرگ مردمی این روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) مرکز استان حضور به هم رسانده و بار دیگر با آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تجدید میثاق نمودند.

در این اجتماع بزرگ مردمی "مهندس ضرغامی" عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی به عنوان سخنران مراسم مطالبی را به شرح ذیل بیان کردند:

- بررسی زوایای مختلف فتنه ۸۸ و تبیین آن برای شرکت کنندگان

- سکوت برخی خواص و نخبگان کشور در فتنه سال ۸۸ و عدم اعلام موضع خود و برائت از سران فتنه علی رغم تذکرهای متعدد مقام معظم رهبری

- لزوم حفظ و تقویت بصیرت و بالا بردن آگاهی مردم برای مقابله با فتنه های احتمالی آینده

- استفاده از دیپلماسی مقاومت و تکیه بر توان خود به جای دیپلماسی نگاه به غرب و آمریکا و اعتماد به آنها، و لزوم عبرت گیری مسئولین از قضیه برجام در این رابطه که نشان داد غرب و آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد و تکیه نیستند.

- لزوم برخورد و مقابله با فرهنگ اشرافی گری و حقوق های نجومی توسط مسئولین و توجه به قشر محروم جامعه و اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی

در پایان این برنامه از چهره ها و ادارات و نهادهای فعال در عرصه فرهنگی و سیاسی با حضور مسئولان استانی تجلیل شد.

ارسال نظرات