خبرهای داغ:

مراسم آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج عشایری سردشت چهارمحال و بختیاری برگزار شد

در این مراسم، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه با اشاره بر لزوم خدمت و تلاش تاثیرگذار در بسیج، روحیه جهادی و انقلابی را نیازی ضروری برای مسئولین و کارگزاران در جهت پیشرفت همه جانبه کشور دانست.
کد خبر: ۸۸۰۲۴۰۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، مراسم آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج عشایری سردشت چهارمحال و بختیاری با حضور جانشین ناحیه بسیج عشایری استان و مسئول نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات ناحیه و جمعی از مسئولین بخش سردشت رگزار شد.

در این مراسم ابتدا "حجت الاسلام کریم پور"  مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مطالبی را در رابطه با لزوم خدمت و تلاش تاثیرگذار و بدون مزد و منت در بسیج بیان کرد و روحیه جهادی و انقلابی را نیازی ضروری برای مسئولین و کارگزاران در جهت پیشرفت همه جانبه کشور دانست.

وی در ادامه این مراسم، بصیرت افزایی و روشنگری را نیاز امروز مردم دانست و گریزی نیز به فتنه و حوادث سال ۸۸ زد.

حجت الاسلام کریم پور به نقش بی بدیل ولایت و رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن توطئه دشمنان اشاره و همگان را به تلاش برای تقویت بصیرت و آگاهی لازم برای مقابله با هر گونه تهدید و فتنه در آینده گوشزد کرد.

در این مراسم همچنین "محسن کریمی" جانشین ناحیه بسیج عشایری استان نیز در رابطه با اولویتهای ماموریتها و برنامه های بسیج در سال ۹۵ و ۹۶ اشاره کرد و افزود: برنامه های بسیج به سمت پایگاه محور و حوزه محور در حال حرکت اند و تقویت سرپنجه های بسیج به ویژه پایگاه و حوزه امری لازم و ضروری است.

وی به نقش تاثیرگذار بسیج و حضور فعال و مستمر بسیجیان در برنامه های بسیج اشاره کرد و آن را سدی در مقابل توطئه های دشمنان داخلی و خارجی دانست.

در پایان این مراسم از تلاشها و زحمات فرماده سابق حوزه برادر "اسماعیل جلیل" تقدیر و تشکر شد و برادر "خالدی" در پست فرماندهی حوزه بسیج عشایری سردشت منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات