معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:

بازدید 39 هزار نفر، گردشگر ایرانی از موزه مردم‌شناسی رختشویخانه زنجان

حدود 39 هزار نفر، گردشگر ایرانی از موزه مردم‌شناسی رختشویخانه زنجان در طول 9 ماه گذشته از سال جاری بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۰۲۴۱۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در طول 9 ماه گذشته از سال جاری بیش از 5 هزار و 600 گردشگر خارجی از موزه‌های استان و گنبد سلطانیه بازدید کرده‌اند.

علی اکبر شرفی افزود: تعداد بازدیدکنندگان داخلی از گنبد تاریخی سلطانیه طی 9 ماه گذشته از سال جاری 96 هزار نفر بوده است.

وی تصریح کرد: بیش از 39 هزار نفر ایرانی هم موزه مردان نمکی زنجان را مورد بازدید قرار داده‌اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه 351 گردشگر خارجی از موزه مردان نمکی استان بازدید کرده‌اند، اضافه کرد: 766 بازدیدکننده خارجی هم از موزه مردم‌شناسی رخشتویخانه در طول 9 ماه گذشته از سال بازدید داشته‌اند.

شرفی یادآور شد: حدود 39 هزار نفر، گردشگر ایرانی از موزه مردم‌شناسی رختشویخانه زنجان در طول 9 ماه گذشته از سال جاری بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فراوانی گردشگران خارجی در 9 ماه گذشته از سال جاری در ماه‌های اردیبهشت و مهر بوده است، ادامه داد: 21 درصد از مجموع گردشگران خارجی در طول مهر ماه و 21 درصد آن نیز در اردیبهشت ماه وارد استان شده و از آثار و جاذبه‌ها بازدید کرده‌اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: در طول اردیبهشت ماه تعداد گردشگران داخلی کاهش داشته و تعداد گردشگران خارجی از فراوانی بالایی برخوردار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار