مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره ملی شعر کتاب تمدید شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره ملی شعر کتاب تا پایان دی‌ خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۲۴۲۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از ایرنا، شهرام خدایی با اشاره به آثار رسیده به دبیرخانه،‌ استقبال از نخستین همایش شعر کتاب را قابل ‌توجه دانست و افزود: پیش‌ از این مهلت ارسال آثار از ابتدای آذر تا 10 دی‌ تعیین ‌شده بود.
وی با اشاره به وجود بخش ویژه شعر کودک و نوجوان در این همایش اظهار کرد: شعر طنز و ترانه و سرود نیز از دیگر بخش های این همایش است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هدف از برگزاری این همایش را ارتقای جایگاه کتاب و مطالعه در جامعه به ویژه در بین شاعران اعلام کرد و گفت: محدودیتی برای قالب اشعار و آثار ارسالی به دبیرخانه این همایش وجود ندارد و اشعار در قالب کلاسیک، سپید و نیمایی قابل ‌قبول است.
خدایی، ادامه داد: شاعران می‌توانند آثار خود را به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی تهران، میدان ولیعصر (عج)، بلوار کشاورز، خیابان شهید کبکانیان، خیابان طباطبایی رفیعی، پلاک 18، معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی، اداره کل فرهنگی و یا از طریق پست الکترونیکی همایش به نشانی Info@poemketab.ir ارسال کنند.
وی گفت: با توجه به دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی، شماره‌ای برای ارسال اشعار در برنامه تلگرام در نظر گرفته ‌شده و شاعران می‌توانند اشعار خود را به ‌صورت تلگرامی به شماره 09904553067 ارسال کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار