رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال گفت: با تداوم برگزاری جشنواره‌های ورزشی در شهرستان خلخال، زیرساخت‌های توسعه ورزش در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۲۴۸۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، ناصر میرمرسلی در جلسه ستاد هماهنگی جشنواره ورزشی ویژه کارکنان دولتی در شهرستان خلخال اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نخستین جشنواره ورزشی ویژه کارمندان و کارکنان دولتی در شهرستان خلخال برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم توسط مسئولان مربوطه به انجام رسیده است.

وی افزود: این جشنواره مقارن با ایام دهه فجر در شهرستان خلخال برگزار خواهد شد که در نظر داریم این جشنواره ورزشی را برای کارکنان، کارمندان و ارگانهای دولتی برگزار کنیم تا از این طریق یک روز تفریحی وسالم برای این قشر به وجود بیاید و امیدواریم که کارکنان دولتی از برنامه‌های مفرح و ورزشی این جشنواره لذت ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال گفت: در حال حاضر به تعداد 200 نفر از کارکنان دولتی این شهرستان در جشنواره ثبت نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا زمان پایان مهلت ثبت نام بیشتر شود و اکثر کارکنان دولتی در این جشنواره شرکت داشته باشند.

میرمرسلی بیان کرد: جشنواره ورزشی در 8 رشته ورزشی از جمله والیبال، تنیس روی میز، فوتسال، شطرنج، دارت، تیراندازس، طناب کشی و شنا برگزار خواهد شد و در پایان از ورزشکاران و شرکت کنندگان برتر تجلیل به عمل خواهد آمد، ولی این جشنواره در واقع بهانه‌ای است تا کارکنان دولتی پس از انجام کارهای روزمره و تکراری فرصتی را به خود دهند و به فکر سلامتی خود باشند.

وی تصریح کرد:‌ با تداوم برگزاری جشنواره‌های ورزشی در شهرستان خلخال، زیرساخت‌های توسعه ورزش در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان فراهم می‌شود و امیدواریم در این زمینه دستگاهها و مسئولان مربوطه حمایت و همکاریهای همه‌جانبه‌ای برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره داشته باشند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات