مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مانورهای ساعت صفر در تمامی شهرستانهای استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۲۴۸۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسعود امامی یگانه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان سرعین اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مانورهای ساعت صفر بدون اطلاع قبلی در تمامی شهرستانهای استان اردبیل برگزار می‌شود تا بتوانیم آموزشهای لازم و نوین را در این زمینه به همه دستگاههای عضو آموزش دهیم.

وی افزود: برگزاری مانورهای ساعت صفر سبب می‌شود که در تمرین‌های میدانی نقاط قوت و ضعف دستگاه‌ها بهتر ارزیابی شود و بتوانیم کمبودها و نواقص برگزاری مانورها را شناسایی کرده و راهکارهای اساسی برای حل مشکلات در این زمینه بیابیم، چرا که در این صورت توانایی و میزان آمادگی دستگاهها سنجیده و مقیاس‌بندی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: انتظار می‌رود که همه دستگاه‌های عضو نسبت به رفع نواقصات و توسعه تجهیزات مورد نیاز اهتمام جدی داشته باشند تا ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند و مشکلات و موانع را برای مقابله با شرایط بحرانی بشناسند، چرا که در غیر این صورت مقابله با شرایط بحرانی کاری غیرممکن خواهد بود.

امامی یگانه تصریح کرد: مانورهای ساعت صفر سبب شناخت ماهیت توان و مهارت نیروهای عملیاتی و آمادگی دستگاه‌های مربوطه می‌شود و علاوه بر آن با شناخت نقاط قوت و ضعف می‌توانیم نتایج بسیار موثری در این زمینه دست یابیم که به طور حتم سبب ارتقای سطح توان در مقابله با شرایط بحرانی و ضروری خواهد شد.

وی بیان کرد: امیدواریم در این زمینه تمامی دستگاههای عضو همکاریهای همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم از این طریق شرایط مطلوبی را برای مقابله با شرایط بحرانی و ضروری فراهم سازیم و از وجود تلفات و خسارات جانی و مالی تا حد امکان جلوگیری نماییم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات